[quote quote=10347705]Bij ons zoontje precies hetzelfde rond 2 maand. Vanaf 30 cc gieren en ruzie met alle flessen. Alleen de fles na zn badje ging feilloos. Tig huisartsbezoekjes/zh bezoekjes gehad, werdt continu ergens anders opgegooid. Toen ook het advies gekregen om koemelk vrije melk te geven. (Pepti) Vond het idd ook niet lekker maar hebben doorgezet, uiteindelijk een andere speen gekocht (groter gaatje) johannes broodpitmeel toegevoegd aan de fles en infacol tegen krampjes gebruikt toen die 4 maand was dronk die ineens al zn flessen leeg. Uiteindelijk nu met 9 maand erachter gekomen dat hij geen koemelkallergie heeft dus waar het nou aan gelegen heeft weten we nog niet… Dus niet echt tips, maar wel hetzelde mee gemaakt.. Succes hopelijk wordt het snel beter![/quote]
Ja soms denk ik ook aangezien ze wel groeit of ik het zo zal laten en ze hopelijk ooit wel alles gaat drinken. Maar aangezien het nu al 1,5 maand zo is. En je wilt toch dat het eten gewoon een fijn momentje wordt voor je kind. Dat was bij mijn eerste dochter namelijk wel altijd zo. En je wilt ook weer niet 'te laat' aan de bel trekken....
Ja soms denk ik ook aangezien ze wel groeit of ik het zo zal laten en ze hopelijk ooit wel alles gaat drinken. Maar aangezien het nu al 1,5 maand zo is. En je wilt toch dat het eten gewoon een fijn momentje wordt voor je kind. Dat was bij mijn eerste dochter namelijk wel altijd zo. En je wilt ook weer niet 'te laat' aan de bel trekken....