drammen wordt beloond!

Hallo dames

Volgens mij had ik al eens vaker gemeld dat mijn zoontje Loek een dubbele liesbreuk heeft. Via de ehbo vorige week een 'versnelde' procedure in. We konden maandag ergens tussendoor bij de chirurg voor de intake, snel tussendoor bij de anestesist en dan naar de opnameplanning.... om er vervolgens achter te komen dat ze echt niet sneller plaats hebben dan over 2,5 week! En dat terwijl mijn zoontje dagelijks erge pijn heeft, met de bijbehorende krijsbuien en de chirurg gezegd had dat binnen 1-2 weken geopereerd moest worden. Kl*teziekenhuis!!!

Gisteren had hij weer een krijsbui (is geen huilen meer te noemen) van een uur lang. Aanleggen, wat normaal wel helpt, wilde niet baten en na een uur begon hij zelfs te shacken en klappertanden (net zoals je kan doen na een bevalling). We zijn superbezorgd naar de ehbo gegaan met inmiddels een uitgeput in slaap gevallen zoon, die de hele avond nog slap en suf is geweest. Hij kon van uitputting niet eens drinken. Zo had ik hem nog nooit gezien! Heel eng.
Ik zou bijna zeggen: helaas zat de breuk niet klem. Dan heeft het voor het ziekenhuis nl geen prioriteit, troosten, badje, buikje warmwrijven en het huilen uitzitten tot aan de operatie is het advies. Dikke pech... Veel begrip, maar geen oplossing.

Nou, gelukkig kwamen we de (ontzettend knappe...) arts tegen die afgelopen zaterdag ons had geholpen op de ehbo. Toen waren we door de HA doorgestuurd. Hij is er achteraan gegaan en de operatie is een week vervroegd!! Hij mag as woensdag al onder het mes. Ik had niet gedacht dat ik zo blij kon zijn met een operatie. Het is echt hartverscheurend om hem zo te zien hulen van de pijn en keer op keer niets te kunnen doen. Het manneke snapt niet dat de pijn minder wordt als hij ophoudt met huilen...

Maar eigenlijk belachelijk dat drammen helpt. Jullie willen niet weten hoe vaak ik de afgelopen weken al naar het ziekenhuis heb gebeld en gereden! Die mensen worden helemaal simpel van deze bezorgde mama!

hallo,

balen joh dat het zo moet lopen in het ziekenhuis! en jij wilt natuurlijk alleen het beste voor je kleintje! dus gewoon zo door gaan zou ik zeggen!!! haha!!!
ik werk zelf in de Zorg en mijn ervaring is dat mensen die vaak en veel van zich laten horen ook sneller geholpen worden dan de mensen die maar gewoon afwachten.

succes met de operatie en natuurlijk met het troosten van je kleintje die tijd dat je nog moet wachten!

Anneke

Hoi hoi,

Je snapt toch niet dat ze over spoed durven te praten als je uiteindelijk pas over een paar weken terecht kunt?! Belachelijk! Goed dat je er toch achteraan bent gegaan, nou is je kereltje er volgende week vanaf. Een paar daagjes opknappen en dan is hij waarschijnlijk weer helemaal de oude.

Zelf heb ik ook in het ziekenhuis gezeten met Senne vandaag (zie  ander topic) en ik weet sinds een paar dagen hoe het is als je kindje de hele dag krijst van de pijn. Dan voel je je zo machteloos!

Heel veel sterkte de komende dagen en straks met de operatie!

Groetjes,
Dionne

Hee Woedel,

Goed gedaan joh!! Dit staat in onze  taakomschrijving van het mama zijn, op komen voor je kind!!!! Als ze dat nog niet wisten in het ziekenhuis weten ze dat nu hihihi. Ik had het ook niet anders gedaan, als het had gemoeten  had ik het ziekenhuis op zijn kop gezet.
Ik kan me voorstellen dat je blij met de operatie, ik hoop voor dat het allemaal voorspoedig verloopt en dat je mannetje snel opknapt.
Ik zal aan jullie denken,
succes!

groetjes Sonja

Goed van je dat je je er zo in vastgebeten hebt en dat het geholpen heeft. Eigenlijk zou het niet nodig hoeven zijn, hè?! Ik moest wel glimlachen om je 'ontzettend knappe arts...', hihi
Sterkte met de operatie voor je kleintje!!

Hoi Rosanne,

Lang leve de knappe dokters, haha! Misschien vindt ie jou wel een vreselijk knappe mama en is hij daarom zo behulpzaam?
Hopelijk gaat alles goed en knapt je mannetje snel weer op!

Groetjes,

Eveline

Terug
Bovenaan