drammen wordt beloond!

shit!

Heel stuk getypt, druk ik op de verkeerde knop en ben alles kwijt!

Over de knappe arts: hij was een enorme flirt, vonden mijn man en ik. Ik was er zo door van mijn apropos, dat ik ging stotteren de eerste keer dat hij ons kwam helpen. Hij had zo'n uiterlijk als de knappe artsen uit ER: donkere haren met slag erin, knalblauwe intense ogen... Hij nam ook uitgebreid de tijd en legde dingen (vooral aan mij) uit, ondanks dat wij aangaven geen vragen meer te hebben. Dat doet een kersverse mama wel goed, hoor! Ik voel me alles behalve aantrekkelijk zonder make-up (geen tijd en puf), haar in een makkelijke maar duffe staart, nog geen strakke buik, bleek zonder zonnebank en weinig slaap...

Maar het belangrijkste is dat hij ons geholpen heeft!

Ik werk als arts in het ziekenhuis en ik weet heel goed dat drammen werkt! Fijn voor jou en voor je mannetje, dat hij toch eerder geholpen kan worden!
De moeder in mij zegt: bravo meid, dat heb je goed gedaan.
Ik wilde dat alle mondige  patienten zo'n goede reden hadden voor hun drammen, bellen, bezoeken, of wat dan ook. Maar helaas zijn ze niet allemaal zo (midden in de nacht op de ehbo: ik heb al 3 maanden buikpijn! En dat moet ik dan plotseling oplossen om 3:00 uur?? Ga toch slapen)...
Sorry, kleine beroepsfrustratie...

Veel succes!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (7 weken)

Goed gedramd hoor!  
Wel spannend allemaal voor jullie en je mannetje. Ik hoop dat alles snel goed mag komen, dat de operatie volgens plan verloopt en dat je kereltje gauw van die pijn af is!
Heel veel succes met alles!
Ruth

Dag lieve mensen

Fijn zeg, die reacties. Ik vind het toch steeds bijzonder dat je zo'n lieve reacties kunt krijgen van eigenlijk compleet vreemden!

Volgens mij hebben we ook wat ontdekt vandaag. We hadden van de huisarts zetpillen gekregen (homeopatisch van weleda) om de darmen tot rust te brengen. We deden vanmorgen zo'n zetpil in en hebben de bult bij de breuk teruggeduwd (heel karwei, want het loopt van bovenin zijn lies tot ruim halverwegen zijn balzak) en vastgehouden. Het borrelde er op los. Vlak daana heeft hij ons halve bed en mijn man zijn voet ondergepoept... Wel 4 of 5 keer achetr elkaar, soms met een spuitende straal! En de hele nacht had hij niet gepoept, maar wel heel onrustig geslapen en geperst. Later deze ochtend deden we hetzelfde en weer poepte hij 3x achter elkaar. De bult is nu minder uitgepuild en hard.
We vroegen ons op de ehbo al af of door die breuk het niet minder goed kon doorlopen, want hij had duidelijk minder poepluiers. Daar zeiden ze dat het niet kon en dat het minder poepen kwam door de borstvoeding. Maar ik vind dit wel heel typisch. Hij lijkt vandaag wel wat meer ontspannen. En zo veel poepen van de laatste voedingen lijkt me wel heel vreemd!
Tot maar eigenwijs zijn??? Heeft me deze week al vaker verder gebracht.

Lekker doorgaan met eigenwijs zijn hoor! Zeker als die zetpilletjes homeopatisch zijn kunnen ze geen kwaad (toch?). Je mannetje is duidelijk opgelucht, dus het moet wel helpen. Lijkt me zelf ook niet fijn om zo'n opgeblazen gevoel te hebben, en dan ook nog eens een liesbreuk....

groetjes van Ruth, mama van Tijmen (2,3 jaar) en Floor (6 weken)

Terug
Bovenaan