Drankje zwangerschapssuiker test

Ik moet dinsdag voor de 2e keer testen op zwangerschapssuiker. De eerste keer ging heel moeizaam en moest elke keer bijna overgeven. Ik probeer het heel snel maar het lukt nauwelijks

Iemand tips om een vies drankje weg te krijgen?
 
Ik had het drankje op en moest in een warme ruimte op een stoel zitten. Daar werd ik enorm misselijk van. In het toilet was een kleine ventilatie opening naar buiten met frisse lucht. En elke keer als ik daar ging staan dan zakte de misselijkheid. Überhaupt ging staan beter dan zitten.
Misschien maakt dat voor jou ook een verschil?
Succes!
(Ik moest trouwens in het ziekenhuis op een bepaalde plek blijven en moest zo min mogelijk bewegen)
 
Ja ik heb het al eens eerder gehad dus ik weet wat ik moet verwachten, verder had ik nergens last van

Het gaat echt alleen om het drankje zelf. Koud kan niet want ze hebben die potjes standaard klaar staan?
 
Ik had dit test ook 1 ste keer overgegeven. Daarna mocht ik thuis zelf suikertest doen. een dagcurve 4 of 5 keer per dag prikken.
 
Wat is de reden dat je hem 2x moet? Als hij mislukt heb je er ook niets aan. Nuchter bloedprikken is hier al een probleem. Dus ik mocht de test overslaan en gewoon mijn suikerwaardes bijhouden in contact met de diëtist.
 
Terug
Bovenaan