Dreumes 1 jaar, altijd vroeg wakker!!

Hallo allemaal!!!....

Ik heb een dringende vraag...
Ik heb een dochter van 1 jaar die sinds dat ze geboren is, altijd om 6 uur wakker word.
Ik heb alles al geprobeerd, vroeger naar bed, later naar bed, eerder eten of juist later eten.
Laten huilen in de ochtend, bij mij in bed pakken.
Niks lijkt te werken.
Voor nu is haar ritme 2x een slaapje overdag van 1 uurtje.
1 slaapje ook geprobeerd alleen dat red ze nog niet.
Haar slaapkamer is heel donker en de temperatuur is ook goed.

Heeft er iemand nog een tip.
Ze gaat nu tussem 19.00 en 19.30 naar bed. ( vroeger of later naar bed ook al geprobeerd)

Dikke knuffel van een vermoeide mama.

Hier beiden onregelmatige diensten en hoe rot ook; 6uur was hier 1,5jaar lang uitslapen. Vooral proberen te accepteren, dat bracht mij iig heel veel rust :) oh en je kunt je kindje niet aanpassen, enkel jezelf. Dus mee-slapen overdag met dutjes en je mindset veranderen. Zwaar en kl#€te maar waarschijnlijk de enige optie. Succes mama! 

Hier twee dochters die dat doen. Tip: accepteren en je eigen bedtijd daarop afstemmen. Scheelt een hoop frustratie

Over die onregelmatige diensten... Vervelend, maar dat is natuurlijk jouw eigen probleem. Je kan niet verwachten dat je kindje onregelmatig gaat meeslapen of uitslapen omdat dat bij jouw werk past. 

Misschien niet wat je wil horen maar kinderen passen zich nou eenmaal niet aan naar jouw wensen. Het enige wat je kan doen is zelf aanpassingen maken aan je slaapritme, dus eerder naar bed of zoiets. Had je hier van tevoren niet over nagedacht?

Terug
Bovenaan