Dreumes 1 jaar, altijd vroeg wakker!!

Om 6 uur de dag beginnen is echt een "normale" tijd voor zo'n kleintje om de dag te beginnen. Hoe vermoeiend dat ook is. Er valt weinig aan te regelen/sturen. Het beste wat je kunt doen is er maar in mee gaan en proberen voor jezelf om op andere momenten je rust te pakken. Veel succes.
 
Beetje jammer dat er niet eerst word doorgevraagd voordat er conclusies worden getrokken.  Ik heb 6 kinderen en dit is de 1e keer dat ik dat zo mee maak. Dus dat ik er vantevoren beter over na moest denken is een vreemde opmerking. Maar bedankt dat jullie ( moeders ) zulke (adviezen) geven. 
 
Sorry dat je het zo op hebt gevat, het was namelijk een vraag (vandaar het vraagteken) en geen advies. Het lijkt mij dat je van tevoren kan bedenken dat als je wisseldiensten hebt, dat vrij lastig kan zijn met een kindje die daar geen rekening mee houdt. Vandaar mijn vraag. Jammer dat je het gelijk als een verwijt opvat (misschien niet gelijk zo aanvallend reageren als mensen dingen zeggen die je niet aanstaan?)
 
Ow nee hoor vat het helemaal niet verwijtend op, het is eerder verdiep je meer voordat je oordeelt. Ik werk al 20 jaar in het ziekenhuis en weet heel goed waar ik aan begonnen ben. Het was ook maar gewoon een vraag. 
 
[quote quote=10604825]Ow nee hoor vat het helemaal niet verwijtend op, het is eerder verdiep je meer voordat je oordeelt. Ik werk al 20 jaar in het ziekenhuis en weet heel goed waar ik aan begonnen ben. Het was ook maar gewoon een vraag.[/quote] De zin 'bedankt dat jullie (moeders) zulke adviezen geven' komt op mij redelijk verwijtend en boos over. En volgens mij oordeelt verder niemand, mensen vragen wat en geven hun eigen mening. Welke oordelen vind jij dat er hier gegeven worden?
 
Heey lieve mama
dit is erg normaal op deze leeftijd het kan best dat dit weer gaat veranderen maar ook niet een dreumes is gewoon vroeg wakker en als hij denkt ja 6 uur ben ik wakker en wil ik niet meer slapen dan is dat even zo helaas niks aan te veranderen erg vroeg maar probeer zelf je rust te pakken en ook te gaan slapen wanneer hij slaapt
het komt goed 
 
dikke knuffel! 
 
Hey mama!
Dat is heel vervelend elke ochtend zo vroeg wakker zijn. 
Wat ik zelf aan mijn inmiddels peuter merkte toen ze een dreumes was, was dat ze overdag te weinig sliep. Kinderen die te weinig slapen, slapen de nachten slechter of zijn vroeg wakker (mijn ervaring als pedagogisch medewerker) Het ritme van mijn dochter was 9.30-11.00 en 14.30-16.30. Daarna weer om 19.15 naar bed. Ze sliep met dit ritme tot 7 uur en soms 8 uur. 
Maar het kan ook maar zo zijn dat wanneer ze naar 1 slaapje gaat, helemaal over is en ze tot 7 uur of later slaapt. Nog even volhouden!
 
Terug
Bovenaan