Dreumes 17 maand nachtvoedingen

Hii!
Mijn dochter van nu bija 17 maand is sinds dat ze 1 jaar is ineens begonnen met nachtvoedingdn. Sinds 2 weken is er weer 1 flesje bij. Voor het slapen 1, rond 22.30 1 en meestal rond 2.00 snachts. Niet geven zorgt voor uren lopen met een krijsend kind. Hebben ondertussen alles al geprobeerd, maar ik zou zo graag weer doorslapen.
Iemand enig idee wanneer dit stopt?
Ze wil geen watee, gewone melk oid. Ze moet echt een flesvoeding anders slaapt zij en wij dus ook niet
 
Bij ons hielp het, om onze dochter te dwingen haar drinken op te drinken bij het eten. Alles wat ze overdag te weinig kreeg, wilde ze 's nachts nog.
 
Oh ja dat gaat niet haha, daarnaast drinkt ze echt de hele dag door. Er staat altijd een bekertje water en regelmatig wat extra’s zoals sju of melk oid. Heb ook getwijfeld of ze te weinig kreeg. Toen ben ik het bij gaan houden en ik weet zeker dat ze niet te weinig krijgt.
 
Dit stopt pas als jullie er mee stoppen ;)
Op deze leeftijd, en vooral omdat je zegt dat het er weer in is geslopen én langzaamaan weer meer wordt, is echt gewenning. Als jullie er geen problemen mee hebben lekker blijven geven. Als jullie dat niet willen, wordt het een weekje doorbijten. Elke keer terug om te troosten. En geen voeding is huis hebben. Kun je midden in de nacht ook niet in de verleiding komen. Desnoods even een weekje een matras bij haar op de kamer leggen zodat jullie ombeurten ‘dienst’ hebben. Maar anders gaat dit echt niet zomaar ineens stoppen.
 
Soms hebben kinderen gewoon even een terugval, door bijvoorbeeld vakantie of ziekte, of de groei en ontwikkeling zelf. Gaat meestal vanzelf over.
Uren met een krijsende baby rondlopen, is niet bepaald een teken van gewenning, meer van noodzaak.
 
Dan is dit dus een terugval die al 5 maanden duurt, en steeds meer wordt. Sorry, daar geloof ik niet in. En van gewenning kunnen kinderen uuuuuuuren krijsen. Neem maar eens een speentje af op een bepaalde leeftijd. Krijsen. Uren. Weet niet wat voor voorbeeld kind je hebt, maar uren krijsen en huilen en janken is echt geen teken van noodzaak.
En 17 maanden is geen baby meer.
 
Dan is dit dus een terugval die al 5 maanden duurt, en steeds meer wordt. Sorry, daar geloof ik niet in. En van gewenning kunnen kinderen uuuuuuuren krijsen. Neem maar eens een speentje af op een bepaalde leeftijd. Krijsen. Uren. Weet niet wat voor voorbeeld kind je hebt, maar uren krijsen en huilen en janken is echt geen teken van noodzaak.
En 17 maanden is geen baby meer.
Geen 5 maanden nee. Maar sinds 2 weken een extra fles, zou een terugval kunnen zijn.
 
Dit stopt pas als jullie er mee stoppen ;)
Op deze leeftijd, en vooral omdat je zegt dat het er weer in is geslopen én langzaamaan weer meer wordt, is echt gewenning. Als jullie er geen problemen mee hebben lekker blijven geven. Als jullie dat niet willen, wordt het een weekje doorbijten. Elke keer terug om te troosten. En geen voeding is huis hebben. Kun je midden in de nacht ook niet in de verleiding komen. Desnoods even een weekje een matras bij haar op de kamer leggen zodat jullie ombeurten ‘dienst’ hebben. Maar anders gaat dit echt niet zomaar ineens stoppen.
Wij hebben dit geprobeerd. Maar mijn kind laten huilen is geen optie. En samen slapen doet mijn dochter niet aan. Dus dan ga ik er maar vanuit dat het vanzelf stopt. Lees ik vaak zat, dus dat zal vast goedkomen. Bedankt voor het meedenken maar helaas heb ik er niet zoveel aan.
 
Terug
Bovenaan