Dreumes 18 mnd moeite kdv

Ik heb zelf op een. KDV gewerkt en dit is nou eenmaal een wat lastigere leeftijd om te starten, er zijn van allerlei dingen die spelen, tandjes, amandelen, ziek.. Hij is er nog maar 11 x geweest.
Gemiddeld is ongeveer 4 weken om een beetje gewend te zijn(hangt ook af van hoeveel uren/dagen) , maar ieder kindje is natuurlijk anders, en jou zoontje heeft ook een hoop gemist. 
Ik snap de vraag of je hem thuis ook vaak tilt, maar de rest? ze mogen best wat meer begrip voor jullie tonen. 
Om nou direct naar de volgende KDV te gaan?‍♀️ ik zou zeker in gesprek gaan en het nog even aankijken. Maar mocht het daar niet verbeteren of fijn voelen zeker verder kijken naar andere opties! 
Misschien kun je overleggen of hij zijn eigen eten mag  meenemen van thuis? Wij hadden ook vaak kindjes die hun eigen eten mee kregen om verschillende redenen.
En misschien wanneer je hem brengt een half uurtje blijven en samen met hem rondkijken en spelen?
Heel veel succes ❤️
 
Wat een rare reactie zeg .
Ik herken dit als geen ander . Mijn zoontje gaat vanaf toen die 4 maanden was al naar het KDV. Na dat we hem 3 weken hadden thuis gehouden  met de vakantie  is het fout gegaan. Hij was toen zn 10 maanden . En eigenlijk gaat het nu sinds 2 weken pas weer goed en hij is in september 2 geworden .dit heeft dus zeker een jaar geduurd.  Hij was niet meer blij daar huilde altijd veel speelde niet met kindjes. Hing alleen maar bij de juf. Verschrikkelijk was het . Niks is zo verschrikkelijk om je kindje weg te brengen wetende dat die het de hele dag moeilijk heeft daar . Voor de corona tijd hadden we een gesprek en kreeg die wat meer 1 op 1 aandacht.  Toen leek het iets beter te gaan . Uiteindelijk naar weer weken  niet te zijn geweest omdat het kdv  gesloten was  waren we weer terug bij  af toen ze weer open gingen .  Nu zijn ze net 3 weken geleden verhuist en is die verplaatst naar een nieuwe  groep  omdat ik voortaan een andere dag werk . Dus ik hielt mn hart al vast . Maar ineens gaat het goed . Even mokken met weg brengen maar nu al  2keer   heeft die de hele dag gelachen en lekker met de kindjes gespeeld.    Probeer misschien een gesprek aan te gaan op het kdv.en misschien heeft jou kindje ook wat meer 1 op 1 aandacht nodig.  Niet ieder kindje is het  zelfde namelijk  het is heel logisch dat ze moeten wennen 
 
Terug
Bovenaan