<p>Hallo allemaal,</p><p>Mijn zoontje van 20 maanden praat nog niet (zelfs geen papa of mama gericht alleen wat gebrabbel als mamamam)en begrijpt ook het uitvoeren van opdrachten zoals “pak je schoenen” niet. Hij reageert ook niet op zijn naam. Het is verder een heel sociaal kind en naar mijn idee ook slim. Als ik 1 keer laat zien dat een zonnebril voor zijn ogen moet onthoud hij dat en doet hij dat. Zo ook met tig andere dingen, als ik de stofzuiger pak loopt hij al met de snoer naar de stekker. Echter qua begrip en spreken is er niets. Hij speelt leuk met kinderen, betrekt mij bijvoorbeeld als hij koekjes eet loopt hij naar mij toe en stopt hij eentje in mijn mond. Mijn zorgen al geuit bij 16 maanden bij het CB ook gevraagd of het iets van autisme kon zijn en zij vonden van niet en zeiden dat zijn gehoor gecheckt moet worden omdat hij sinds zijn geboorte om de maand een oorontsteking heeft. Hij bleek vocht achter zijn oren te hebben en geholpen bij 18 maanden daaraan. Nu twee maanden verder en nog geen verschil. Hij wijst ook wel wanneer hij er zin in heeft, wanneer hij vogeltjes ziet. Zwaait als ik hem ophaal van de opvang naar de leidsters.</p><p>inmiddels weer aan de bel getrokken bij het CB en heb nu een afspraak staan. Ik ben opzoek naar ervaringen van mensen, wil graag sterk staan bij het CB en mij niet weer makkelijk weg laten sturen. Of moet ik het nog tijd geven? Het houdt mij dagelijks bezig en merk dat ik mij met de tijd meer en meer zorgen maak. Opzoek naar lotgenoten…</p><p> </p><p>groetjes een bezorgde mama </p>