Dreumes constant ziek

<p>Hoi,</p><p>het afgelopen jaar is onze dochter (22 maanden) constant ziek. Ze valt van het ene in het ander. Regelmatig koorts in combinatie met dubbele oorontsteking, hiervoor al 2x antibiotica gehad. Vorige week de zesde ziekte en dat gaat nu net beter en nu is ze weer volop verkouden en kan weer slecht slapen door het hoesten. Ik begin ondertussen een beetje moedeloos te worden. Ze komt totaal niet aan haar rust toe. Huisarts zegt dat ie het nog wil afwachten om te kijken hoe het volgende winter gaat.. iemand tips? </p>
 
Nee, amandelen zijn de laatste keer niet bekeken toen ze een dubbele oorontsteking had. Dit is drie weken geleden. Wat zegt jouw huisarts erover?
 
Zit ze op het kdv? Dan komt het heel wasrschijnlijk daardoor en zal het volgend jaar idd beter gaan. 6e ziekte heeft niets met amandelen te maken overigens...
 
Zit ze op het kdv? Dan komt het heel wasrschijnlijk daardoor en zal het volgend jaar idd beter gaan. 6e ziekte heeft niets met amandelen te maken overigens...
 
Nee zelf zit ze niet op het kdv maar haar neefje van 1.5 wel en 1x per week zijn zij altijd samen dus denk dat zij wel alles mee krijgt van het kdv.. hoop echt dat het snel over is. Tijd voor het voorjaar! Vind het zo sneu voor haar. 
 
Mijn dreumes was ook veel ziek! Begon rond de 8 maanden en duurde tot ze bijna 2 jaar was. Zo vaak heb ik vrij moeten nemen van mn werk omdat ze wéér ziek was! Maar ze is nu 2.5 en lijkt er jneens een soort 'overheeb gegroeid ' te zijn nu ze ouder is. Haar lichaam is sterker, ze is niet meer ziek van een verkoudheid en dr immuunsysteem is gewoon sterker geworden ofzo! De hele winter is ze niet 1x écht ziek geweest. Wel eens een dagje wat koortsig of hangerig, maar ik ben er nooit voor hoeven thuis te blijven van mn werk.
Ik werk zelf op een kinderdagverblijf en ik zie veel kindjes die de eerste 2 jaar veel ziek zijn en daarna wordt het beter, gewoon omdat ze ouder worden! Hopelijk geldt dat voor jouw kindje ook en gaat het volgende winter een stuk beter!!
 
Ik had voor de oorontstekingen een verwijs brief gehaald voor de kno arts.. mijn zoon knapte daar aardig van op.. die kreeg buisjes ,ik had een heel ander kind toen..
 
Terug
Bovenaan