Dreumes constant ziek

Bedankt voor jullie reacties :)! Hoop dat ze straks een super goede weerstand heeft en er dusook 'over heen groeit'.
Mocht deze verkoudheid weer doorslaan in een oorontsteking ga ik zeker een doorverwijzing vragen aan de KNO arts. 
 
Het zijn bij mijn zoontje niet de amandelen maar wat het dan wel is weet niemand... Ik weet heus wel dat de 6de ziekte er niks mee te maken heeft? Daar reageer ik ook niet op ik reageer op het feit dat ze altijd ziek is? Ik weet niet of het met het kinderdagverblijf te maken heeft mijn zoontje gaat daar pas 2 maanden naartoe maar is al sinds de zomer constant ziek?
 
Arm meisje. Geen ervaring mee maar ik weet dat ik vroegah ;-) van A. Vogel echinafors (of hoe schrijf je dat) kreeg.
Durf alleen niet te zeggen vanaf welke leeftijd het mag hoor. Dacht vanaf 2 jaar maar misschien in overleg met de ha?
Je kunt al wel vitamine C geven voor haar weerstand, dat mag ze al wel hebben.
Wellicht helpt het om haar weerstand sneller op te bouwen?
 
Het eerste jaar op het KDV was vreselijk met mijn dochter. Ik geloof dat al mijn vrije dagen opgingen aan weer thuis blijven omdat zij ziek was. Het eerste jaar pakken ze alle griepjes en verkoudheidjes op, om er zo op die manier weerstand tegen op te bouwen. Volgens jaar zal het dus echt een stuk minder zijn, maar dit jaar moet je eerst nog doorkomen. 
Mijn dochter was telkens echt heel ziek, een week lang koorts, vaak antibiotica en regelmatig op de SEH gezeten. Uiteindelijk bleek ze gewoon buisjes nodig te hebben en toen werd het ook al een stuk beter. Een verwijzing naar de KNO kan dus zeker geen kwaad. 
 
We zijn gestart met probiotica van orthiflor voor een betere weerstand. Hoop zo dat het iets helpt. Ze loopt alweer twee dagen flink te hoesten en ook in de nacht. Ze is helemaal kapot maar slaapt zo slecht en onrustig door het hoesten :( m'n hart breekt soms echt 
 
Mijn zoontje is ook continu ziek geweest als dreumes, waterpokken, 5e ziekte, 6e ziekte, oorontstekingen... Maar ik moet even afkloppen, sinds hij 2,5 is eigenlijk niet eens meer verkouden. Hij is nu bijna 5.
Mijn dochtertje is nooit echt ziek, nu ruim 1,5, wel continu verkouden en ik ben de tel kwijt hoeveel oorontstekingen ze al gehad heeft. Ze heeft afgelopen december buisjes gekregen, en nu weer een dubbele oorontsteking. Gelukkig is ze er nooit ziek van. Buisjes kunnen dus helpen, maar helaas geen wondermiddel hier. 
 
Terug
Bovenaan