Dreumes elke ochtend zeiknat

<p>Goedemorgen,</p><p>Mijn zoon Liam (15 maanden) draagt Pampers Nappy Pants 4+ en is elke ochtend zeiknat, ondanks de + maat.</p><p>Heeft iemand tips?</p><p>Groetjes Dorine</p>
 
Hoi,
Mijn zoontje is nu 22 maanden, en ik herken het wel. Vooral vanwege het buikslapen bij een jongen..
En zocht ook lang naar een oplossing. Over het algemeen gaat het hier goed met pampers baby dry maat 5 plus, overdag draagt hij maat 4 dus in de nacht een maat groter en de plus variant van baby dry.
Er zijn al diverse topics geschreven en die lees ik altijd graag mee voor tips. Er wordt gesproken over huggies, maar daar heb ik geen ervaring mee. 
Enige ervaring die ik heb zijn trekpleister plus variant, kruidvat plus variant, en baby dry en daar kom ik toch telkens op terug. Ik houd er wel rekening mee wat ik na 17.30u geef qua drinken. Mede om deze reden ook het avond flesje afgebouwd en omdat het goed gaat laten we dat zo.
Hopelijk heb je er iets aan..
 
Onze zoektocht eindige met kruidvat luiers. Wel de variant droog en vertrouwd en een 1maatje groter. Nooit meer doorgelekt in de ochtend! 
 
Wij zetten ons zoontje iedere avond even op de wc, en dat helpt een heleboel als hij dus even plast.
Verder geven we na het avondeten geen drinken meer.
En ik zou even de 5+ proberen.
Mn zoontje slaapt ook op zijn buik en is bijna altijd droog met de baby dry + maten
 
Mijn zoontje is ook een buikslaper en hij drinkt niet enorm veel gedurende de dag, blijft echt bij een slokje hier en daar. Zou het daarom geen prettig gevoel vinden om hem na een bepaalde tijd geen drinken meer te geven als hij erom vraagt. Hij krijgt ook nog een flesje (150 ml) voor het slapen, hij is 20 maanden. Ook daar gaan we voorlopig niet mee stoppen, hij is er ook erg aan gehecht, als hij z’n pyjama aan gaat doen begint hij al: melk drinken ? 
Desondanks hebben we heel weinig last van lekken tenzij we de luier verkeerd doen. We gebruiken bamboozles van totsbots met 2 extra inleggers en een popolini of totsbots overbroekje. Daarna heeft ie lekker dikke luierbillen maar voor s’nachts is dat geen probleem ?
 
Onze dochter heeft dit ook een tijdje gehad. We deden haar toen een luier aan en een luierbroekje (een maat groter) erover heen.
 
Terug
Bovenaan