Dreumes elke ochtend zeiknat

Onze dame heeft dit met fases. Geen idee waardoor. Ik heb hier op het forum wel eens gelezen dat ze een dubbele luier om doen. Vond het eerst zielig omdat het zo’n dik pakket lijkt, maar dat is het helemaal niet. En ze heeft er totaal geen last van. De eerste luier doe ik gewoon om en de andere achterstevoren. Als ze niet is doorgelekt, gebruik ik die twee luier gewoon in de ochtend nog eens. Zodra ze minder lijkt te plassen ‘s nachts draagt ze één luier. Ook krijgt ze rond 23.00 altijd nog een schone om, maar soms heeft ze dan nog niet geplast en dan kan ik er eigenlijk van uit gaan dat het mis zal gaan.
 
Je zou een wasbaar overbroekje er overheen kunnen doen (die zijn normaal voor wasbare luiers , maar werken ook over wegwerp). Voor buikslapers zou ik voor de motherease airflow gaan (maatje L of XL)
 
Ons zoontje heeft dit ook gehad. Een luier maat 5 hielp niet altijd even goed. Wij deden de luier zo strak mogelijk vast en vouwden de rand bij de buik zo stevig mogelijk naar binnen. Dat veroorzaakte de minste lekkage. ?
 
Terug
Bovenaan