Dreumes houdt niet op met huilen

<p>Hee allemaal, ik vroeg of er iemand concrete tips heeft want mijn man en ik zijn de wanhoop nabij. Afgelopen zaterdag is ons zoontje van 2 (1 juni jarig geweest) wakker geworden met een soort keelpijn en hoest. Hij gaat sinds kort naar een KDV dus we halen alle ziektekiemen in, dus hoewel hij minder goed eet, drinkt hij nog steeds. Hier moeten we gewoon doorheen, dat is oke. </p><p>Maar hij is nu sinds gisteravond aan het huilen. Non stop gejammer en gehuil. Dit heeft hij in zijn hele twee jaar bestaan nog nooit gedaan. Roept de hele tijd "uit", "uit". Hij is zo over de rooie, we dringen niet meer tot hem door om hem rustig te krijgen. Hij trapt en huilt als we hem vasthouden en knuffelen, als we liedjes zingen, als we tv kijken, als we naast hem zitten, als we weglopen. Veel geduld, liefdevol zijn, streng zijn, zijn sop gaar laten koken - niks helpt. Hij huilt zoveel dat hij vandaag niet voor zijn dutje slaap kon vallen. Heeft afgelopen nacht 5 uur geslapen. Hij is gewoon dood- en doodmoe. </p><p>We weten het even gewoon niet meer. Paracetamol zit er al in, helpt niet.. Koorts heeft hij (nu) niet. Heeft iemand een gouden tip hoe we hem rustiger krijgen en hoe we uit deze cirkel komen? Niet eens voor onszelf maar hij heeft zichzelf zo over de rooie dat het de situatie alleen maar verergert. Alvast bedankt.. </p><p>(als deze situatie morgen nog steeds zo is gaan we maar de huisarts proberen, maar ik weet gewoon echt niet wat ik hiermee moet) </p>
 
voor zover ik weet is ziek+aanhoudend erg overstuur zijn altijd een reden om naar de huisarts te gaan. ik zou nu even bellen, misschien kan je straks nog bij de HAP terecht. 

Sterkte, het is heel naar om te zien. onze dochter had de afgelopen week keelontsteking, en 4 dagen 40+ graden koorts, en een hittegolf. Ze heeft ook verschrikkelijk veel gehuild en erg weinig geslapen. Buiten dat dit slopend was, was het echt enorm zielig voor haar. Moeilijk om te zien. Bij een "gewone" verkoudheid of griepje doet ze dit niet. Hier hoorde het dus wel bij de keelontsteking. 
 
Oke dank jullie wel voor de lieve schop onder de kont. Heb gebeld en we kunnen er snel terecht. Hopelijk wordt komende nacht beter. Ventje zit nu (eindelijk een beetje rustig) Bing te kijken. Fingers crossed dat het niets ernstigs is. 
 
Is het wel keelontsteking? Als hij zegt ‘uit’…misschien iets in zijn keel gegaan op kdv? Zowieso beter eens te vaak de dokter dan eens te weinig….
 
Wat fijn! Ik heb ook een keer te lang gewacht (niet enorm ernstig ofzo hoor) waardoor de huisarts tegen mij zei: bij twijfel altijd bellen, dan kunnen wij het beoordelen!
Zijn jullie inmiddels al bij de huisarts geweest? Zo ja, viel het mee?

Liefs
 
Terug
Bovenaan