Dreumes houdt niet op met huilen

Lief dat jullie vragen. We zijn geweest en het is gelukkig 'maar' een keelontsteking. Dokter hoorde niets verontrustends met de longetjes en andere dingen dus moesten doorgaan wat we aan het doen zijn (rustig aan, paracetamol) En mocht het vrijdag nog steeds heftig zijn, mogen we weer langs. Hopelijk voelt mijn zoontje zich snel beter.. Zo zielig. 
 
Dat is "goed" nieuws. Maar natuurlijk nog steeds heel naar voor je zoontje. Beterschap voor hem, en knuffel hem maar goed. 
 
Ach jeetje wat sneu ook om je zoontje zoveel pijn te zien lijden. Krijgt hij geen antibiotica als het zo erg is? Zelf heb ik heel vaak keelontsteking gehad en wat mij het meeste hielp bij extreme keelpijn waren waterijsjes en heel veel warm water met honing, gember en citroen (al zullen de meeste kindjes denk ik geen gember lusten). Hopelijk gaat hij zich snel beter voelen, sterkte!! 
 
Hallo daar,
Wat ook nog eens wil helpen is nurofen vloeibaar. Dit mag vanaf dat je kind 3 maanden is.  Dit is ontsteking remmend. Soms gaf ik mijn zoontje nurofen + paracetamol. 
Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Groetjes 
 
Terug
Bovenaan