<p>Hoi mama’s Ik heb een dochtertje van 1.5 jaar, met een eigen willetje, dat is juist ook leuk aan haar maar op het moment weet ik het even niet meer.. de laatste weken doet ze dingen die ze niet mag, en dat is natuurlijk normaal op haar leeftijd, maar ze begint nu ook te slaan ( mij de hond en tegen spullen aan) en van alles van tafel te gooien en te bijten. Ik verhef mijn stem en zeg dan NEE! En als ze heel stout is zet ik haar even in de box om af te koelen. Maar niks schijnt te helpen, en ze lacht me gewoon uit.. het mooiste is als mijn man thuis is , en 1 keer nee zegt, luisterd ze wel. Ik voel me totaal niet serieus genomen, en weet af en toe niet wat ik verkeerd doe . Ik ben op dit moment ook 30 weken zwanger, en heb heel veel last van mijn bekken en rug en van vermoeidheid, waardoor ik het nu op de een of andere manier niet meer goed kan ” handelen” tussen de middag slaapt ze een krap uurtje, dat is mijn enige momentje om even bij te tanken , ook kan ik de laatste tijd ook niet ” zomaar ‘ ergens op visite zonder dat ze heel de tent afbreekt en ik meer een politieagent ben.. wie herkent dit ? Of heeft tips voor me Alvast bedankt ? </p>