Dreumes luistert niet. Tips?

Ook heel herkenbaar hier. Meisje van 19 maanden en nu 37 weken zwanger. 
Ik vind het de laatste weken wel een stuk beter gaan. Tijdje terug was ze ook telkens zo vervelend dat ik soms zelf zat te huilen omdat ik niet wist wat ik met haar moest ??‍♀️ heel slecht maar meestal werd ze dan weer wat liever en kwam dan bij me zitten . Ik legde haar dan wel uit waarom ik huilde. (Maar dit gebeurde dus wel onbewust natuurlijk / hormonen)
Ik had steeds het idee dat ze me aan het uittesten was en alsof ze merkte dat ik niet veel kon hebben ofzo.  
Maar de laatste weken gaat het dus wel echt beter. Ik kan natuurlijk steeds minder met haar doen wat ik wel zielig vind. Maar ik blijf op zo'n dag wel veel bezig met haar (ook al zit ik op de bank). Ze komt dan ook vaker uit haarzelf bij me zitten of we eten samen gezellig een boterhammetje op de bank.  
Ik probeer haar wel heel veel te betrekken bij de veranderingen nu. Ik praat heel veel over de baby die komt en ze lijkt er gek genoeg ook veel van te begrijpen.  
Ben echt benieuwd hoe het straks gaat als ze baby er is. Ze zal nog vaak gecorrigeerd moeten gaan worden denk ik want ze wil ook alles hebben wat nieuw is. Nu telkens het boxkleed uit de box aan het trekken enz. Maar dit kleinigheidje negeer ik nu. Kan ik natuurlijk niet gaan doen als er een baby in ligt haha. Ik ben echt heel benieuwd.  
Voor de rest succes allemaal. 
 
Terug
Bovenaan