Dreumes onder de douche

Mijn dreumes is echt dol op in bad gaan. Helaas hebben wij geen bad en het baby badje begon te klein te worden. Dus nu een Stokke flexibath XL aangeschaft. Super leuk :) 
 
Ik heb een stoeltje gebruikt in de douche. Besteld bij Lidl geloof ik. Zuignapjes aan de onderkant...ideaal. soms douchte ik me dan ook meteen terwijl dochterlief in dr stoeltje zat. Nu zit ze op een krukje, ze is nu bijna 2 jaar.
Succes!
 
Onze zoon van 18 maanden doen we in zijn badje onder de douche. Kunnen wij ook meedouchen. Als hij staand wilt douche doen we dat met de kleine kraan onder de douche.... komt een hardere straal uit naar hij speelt meer ermee dan echt douche. 
 
Peuterslippers voor het zwembad. Die doe ik bij onze dochter aan en dan kan ze gewoon staan en lopen zonder uit te glijden. Bij de Decathlon heb je niet al te dure (iets van 4 euro geloof ik) en dat werkt perfect.
 
[quote quote=10411264]Hoi! Wij doen ons zoontje slipstops aan (soort sok/schoentjes). Hierdoor glijden ze niet uit en kun je ze laten spelen onder de douche. Werkt hier goed![/quote]
[quote quote=10411264]Hoi! Wij doen ons zoontje slipstops aan (soort sok/schoentjes). Hierdoor glijden ze niet uit en kun je ze laten spelen onder de douche. Werkt hier goed![/quote]
Ik heb ze ook aangeschaft en ze werken fantastisch! Bedankt voor de tip! 
 
Ik had als laatst een zwembadje gekocht bij de kruidvat. Het is wel echt mini waar een baby in kan zitten je had het in blauw en roze. Ik laat mijn zoontje daar in zitten spelen en hij doucht ook meteen.
 
Terug
Bovenaan