Onze dreumes van 13 maanden slaapt sinds een maand niet of nauwelijks meer na 4 uur 's ochtends. Hij is niet ontevreden, maar kreunt, kletst en jammert tot we hem eruit halen rond 6 uur. We hoeven er eigenlijk nooit uit s nachts.
Slapen overdag (2x) gaat hardstikke goed, en heeft ons niet nodig om in slaap te komen (liedje, speentje en hij slaapt). Hij wordt geregeld nat wakker in de ochtend, maar ook op 'droge' dagen heeft hij hetzelfde ritme. Speentje heeft hij s ochtends vaak nog in dus dat kan het ook niet zijn. Kamertje is donker en rustig, en hij kijkt geen tv oid voor het slapen.
Ritme op een normale dag:
6 uur eruit en ontbijt (flesje, 1-2 boterham)
9-10.30 flesje, slapen
Fruithap tussendoor
12.30 lunch 2 boterhammen en water
~13.30-15.00 flesje, slapen
Tussendoor yoghurt of rauwkost met water
17.30-18.00 avondeten (ongeveer de pot + water)
18.45-19.00 naar bed met fles (180ml)
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? De meeste tips op internet die ik tegenkom lijken we al te doen.
Ik ben benieuwd of we iets vergeten! Voor 99% gaat het perfect maar we zouden ook wel eens tot 6 uur willen uitslapen
Slapen overdag (2x) gaat hardstikke goed, en heeft ons niet nodig om in slaap te komen (liedje, speentje en hij slaapt). Hij wordt geregeld nat wakker in de ochtend, maar ook op 'droge' dagen heeft hij hetzelfde ritme. Speentje heeft hij s ochtends vaak nog in dus dat kan het ook niet zijn. Kamertje is donker en rustig, en hij kijkt geen tv oid voor het slapen.
Ritme op een normale dag:
6 uur eruit en ontbijt (flesje, 1-2 boterham)
9-10.30 flesje, slapen
Fruithap tussendoor
12.30 lunch 2 boterhammen en water
~13.30-15.00 flesje, slapen
Tussendoor yoghurt of rauwkost met water
17.30-18.00 avondeten (ongeveer de pot + water)
18.45-19.00 naar bed met fles (180ml)
Heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn? De meeste tips op internet die ik tegenkom lijken we al te doen.
Ik ben benieuwd of we iets vergeten! Voor 99% gaat het perfect maar we zouden ook wel eens tot 6 uur willen uitslapen