<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hey hallo Dames even jullie advies of mening. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Mijn dochter is bijna 1 jaar over 2 weken en altijd eigenlijk al een slechte eter geweest. Zelfs als baby had ze moeite met de fles en dronk ze zelden de ‘vereiste’ voeding mits ze in bed ligt gaat het redelijk. Ze eet alleen haar fruit hapjes goed zonder strijd, die ze heerlijk vindt. De boterham wisselt maar is vaak niet interessant. Maar meestal begint ze met eten en na een paar happen is het klaar. Zodra ze iets te spelen heeft of afleiding (boekje of speeltjes) dan doet ze de mond open. Dit geldt ook vóór het avond eten en de snackjes. Eten interesseert haar echt niet heb ik het idee. Ondanks dat ze niet zoveel eet poept ze wel makkelijk 2 a 3x op een dag. Wel gewone ontlasting. Maar m’n dochter is al niet de dikste (denk nu rond de 8,8 kg) dus ik vind het toch belangrijk dat ze iets binnen krijgt. En het werkt meestal wel als ze afgeleid is. Dan eet ze vaak alles op, maar dan wel 10 verschillende speeltjes want die gooit tussendoor allemaal op de grond. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Herkennen sommige mama’s zich in mijn verhaal en hebben jullie tips? Waar zou het aan liggen? Uiteraard zit ze in de fase van eigen willetje, maar dit heeft ze eigenlijk al vanaf dat ze 3 maanden is. </p>