dreumesmelk of gewone melk?

hoi was ff benieuwd wat jullie gaan geven, kreeg van het cb advies om gewone melk te geven maar ze vind die niet zo lekker wil eigenlijk wel een tijdje doorgaan met dreumesmelk.
wat gaan jullie geven?

Joshua krijgt dreumesmelk. Maar dat heeft er meer mee te maken dat we nog steeds in afwachting zijn of zijn nieren het wel of niet goed doen etc. Dreumesmelk is 'beter' afgestemd op de behoefte en in gewone melk zit dan ook meer zout dus dat vind ik geen strak idee voor Joshua zolang we nog geen uitslag hebben. Net als met de pot mee koken dus, hij krijgt gewoon nog zijn eigen hap gemaakt met de babycook.

Hier van het CB ook het advies gekregen om gewone melk te geven. En hij vind het net zo lekker als nutrilon. Hij drinkt sinds een aantal dagen uit een rietje. Wat voor soort beker (tuit/speen) gebruiken jullie voor jullie kids?

Hier vandaag melk gegeven ipv opvolgmelk na zijn boterham. Dronk 30cc.... Vanavond nog opvolg morgen halfvolle, vindt hij het echt niks koop ik nog een pak opvolgmelk.

Wij gaan ook binnenkort starten met halfvolle melk. Ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Ze is nu qua melk natuurlijk wel wat warmer gewend dan gewone melk, maar koud water drinkt ze ook, dus we zullen het wel zien.
We geven haar al een tijdje melk uit een Difrax oefenbeker (daar zit een soort uitsparing in voor haar neus), en water uit een glas, ze drinkt dan met een rietje, maar ze wil ook graag echt uit het glas drinken.

Hallo,

Wij geven onze kleine Alexander karnemelk uit een bekker, bij het ontbijt en middag eten. Daarnaast water en moedermelk (voor middag en avond slaapje).

Je moet doen waar je zelf prettig bij voelt.
Als je nog een tijdje dreumes melk wilt geven moet je dat doen.

Terug
Bovenaan