dreumesmelk of gewone melk?

Wij zijn sinds een klein maandje gestopt met de nutrilon, op advies van cb!! De allereerste keer (ong met 10mnd) vond ze gewone melk ook niet lekker maar de keer daarna weer wel, ze moest ff wennen dat het kouder was denk ik. Ze krijgt in de ochtend een papfles met gewone melk ( dat vind ze lekkerder als pap met de lepel haha) melk bij brood (koude melk) en nog een fles warme melk voor het slapen.. Sinds een weekje laat ik die fles voor het slapen soms weg als we laat hebben gegeten, en dat gaat eig ook prima, dus ze heeft het niet perse meer nodig... Maar eerlijk gezegd vind ik die laatste fles geven ook nog heerlijk, is ze toch nog een beetje baby voor mijn gevoel haha

Bij ons adviseerde ze bij t CB gewone melk, dat waren we eigenlijk ook zelf van plan. Afgelopen weken begonnen met afbouwen van poedermelk en af en toe wat gewone melk maar Noa kan het allemaal helemaal niets schelen wat voor melk er in haar beker zit. De poeder is op en sinds bijna een week drinkt ze nu 2x per dag gewone (koude) melk. Gaat prima.

Ook hier advies gewone melk te gebruiken.... Vind de poeder alleen nog wel erg makkelijk als je ergens heen gaat

Wel krijgt maike al lang toetjes, vla en soms milkshake hahahaha ...

ik geef smorgens gewone melk.krijg deze wel moeilijk dikker met pap.bij haar boterham krijgt ze ook gewone melk.s avonds gebruiken wij goede nacht van nutrilon.ik geniet er echt nog van om een flesje te geven.
overdag probeer ik vaak verschillende drinkbekers.maar ze drink alleen uit een speen.ze snapt het gewoon nog niet.maar goed ik blijf proberen ;-))

esmay geef ik al heel lang pap uit een bordje [lepelen] de papfles s avond s heeft ze al 3 maand niet meer die wilde ze niet meer en het was volgens het cb ook niet meer nodig.
toejes geef ik die van de lidl of c1000 die gekeurde.

Lisanne krijgt gewoon halfvolle melk. In het begin vond ze dat ook niet lekker, maar na een paar dagen accpeteerde ze het en nadat ik toen ze het weer niet op had gewoon de beker liet houden en geen ander drinken gaf was het over.

Ze is al een paar maanden af van de fles en drinkt uit een rietjes beker. Ik heb even een tuitbeker gebruikt. Ze kan ook uit een gewone beker drinken, maar houdt hem graag ook op zijn kop, en nou ja dan kan je de kleiderboel wel voorstellen. Nu krijgt ze en bodempje uit een gewone beker en de rest in de rietjes beker.

Terug
Bovenaan