drie maal is scheepsrecht??!!

Ha  Leetje

Wat super voor je GEFELICITEERD!!! echt super. En ja een streepje is een streepje dus ga er nu maar lekker van genieten!!!

En nog een vraagje wat zijn  tarwekiemolie capsules, en waar kan ik het krijgen, is het homeopatisch?

Echt super voor je en heel erg gefeliciteerd!!!!
Liefs Carina

Hoi

Gefeliciteerd!!!

..ben wel een beetje jaloers hoor... heb mezelf net weer moed ingesproken voor ronde 4.

Maarja, GENIET ERVAN, veel plezier, enne... voordat je in het zwangerforum duikt, laat je nog even weten van die tarwekiemolie??

Groetjes
Marceline

Hoi meid,

Ik ben het met de meiden eens

een streep = een streep !!!!

Ik zou er maar rekening mee gaan

houden dat je zwanger bent !!!!!

Al vast gefeliciteerd en

ga maar vast genieten !!!!

Dikke knuffel van Biaggi

Ha dames!
die tarwekiemolie schijnt goed te zijn voor de rijping en ontwikkeling van je eicel.
op google kan je er vanalles over vinden. ik heb het gewoon bij de drogist gekocht. had zoiets van baat het niet dan schaadt het niet. en ik weet niet of het daardoor komt, maar ben toch echt zwanger.
allemaal veel succes met zwanger worden en hopelijk tot op het oktober forum!!!
liefs leetje

Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog maar een testje gedaan, twijfelde zo..
En nu binnen no time duidelijk 2 strepen!!!!
begin het nu een beetje te geloven!
groetjes leetje

Hallo Leetje,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap. Heerlijk zeg!! Ga maar lekker genieten. Hoe ver je nu en wanneer heb je je eerste afspraak bij de verloskundige??
Ben benieuwd hoe het gaat verlopen, ik hoop dat ik je snel kan volgen. Voor ons begint het klussen vandaag en dan doen we het maar eens een week, misschien is het dan raak.

Groetjes Charlie

Terug
Bovenaan