Drie misramen en ik weet het allemaal niet zo goed meer!!

Hallo Allemaal!

Bedankt voor jullie reacties, echt fijn om ook de ervaringen van andere vrouwen te lezen. Ik hoop ook inderdaad dat er neits uit de testen komt, of in ieder geval iets wat te behandelen is.....In ieder geval ga ik net zo lang tot het wel lukt!

Daantje, Pfff vier miskramen dat is ook niet niets....Dan benje ook vruchbaaar dat het iedere keer zo snel lukt?! Dat geluk heb ik gelukkig ook! Prachtig dat je nu 12 weken bent, dat is al een eind op weg! Hoop dat ik dat dit jaar ook nog eens mag zeggen.

Mamma van Daan, wat vreselijk dat je een late miskraam hebt gehad.... wat erg da je dat mee hebt moeten maken. Ik kan me voorstelen dat het nu heel erg zwaar voor je is...het lijkt me moelijk om nu weer 16 weken te zijn, omdat het de vorige keer toen misging. Laat je morgen weten hoe je echo is gegaan, ik hoop dat je een mooi gezond hummeltje krijgt te zien!

Over de littekens van een miskraam, bij de eerste keer dacht ik nog.. van ja het heeft mijn partner en mij wel sterker gemaakt en ik heb er veel van geleerd, maar bij de tweede en derde keer denk je van nou ben ik wel uitgeleerd....het doet ontzettend veel pijn, en ik denk dat ik het ook nooit zal vergeten.

Eigenlijk als je het zo leest zijn er volgens mij weinig vrouwen die alleen maar miskramen krijgen ennooit een gezond kind of wel? Of hebben jullie daar wel eens van gehoord?
Heel veel succes met jullie zwangerschappen, Hoop binnenkort me ook weer bij juliie aan te kunnen sluiten!
Liefs Sarah

Nee hoor, ik heb nog twee mensen in mijn omgeving met beiden 3 miskramen en toen gezonde kinderen.
De ene heeft zelfs zonder problemen een tweede gekregen. Een tante van mij heeft ook twee miskramen gehad en toen 2 gezonde kinderen!

Dus ja, er is veel ellende te lezen, maar er zijn veel meer succesverhalen!!
Houd je daar maar aan vast, het gaat vaker goed dan fout, al hebben wij en sommige anderen meer pech dan gemiddeld op dit gebied.

Het is nu inderdaad voor mij dubbel om vlak voor de echo van morgen te staan. Maar ik heb hoop en probeer vertrouwen te hebben!
Ik laat het hier wel even weten hoe het is gegaan.

gr mama van MD

Hallo mamma van Daan,

Heel veel succes vandaag!Hoop snel goed nieuws te horen!

Ja inderdaad probeer ik me aan de positieven verhalen vast te houden, en toen het de tweede keer misging dacht ik echt: drie keer is scheepsrecht, dat was dus met mij niet het geval!!....maar ik ga gewoon door tot het wel lukt!
Als je leest dat meer vrouwen na drie misrkamen toch een kindje kregen stelt me dat gerust....  
Volgende week donderdag mag ik bellen of alle uitslagen binnenzijn....Zo ja mag ik dan een afspraak maken....Wou dat ik de tijd door kon draaien!!Wat kan wachten lang duren, als ik een rot dag heb (zoals ik de laatste tijd vaak heb) dan kan ik erg verdrietig en bang zijn....Ik wens echt dat er niets uit mijn testen komt!

Liefs Sarah

Hallo Sarah,

Prachtige naam Sarah, zo heb ik mijn dochter ook genoemd. Maar dit ten zijde.
Ik wil je bedanken op je reactie op mijn topic, erg lief van je.

En mischien heb je wat aan het volgende.
Ik heb bij mijn gezonde dochter bloedverdunners gebruikt en dat ga ik nu weer doen.
Ik zie op deze site dat er meer mensen baat bij gehad hebben.

Het onderzoek waar ze op dit moment mee bezig zijn in verschillende ziekenhuizen is dat er misschien een bloedprop  in de weg kan zitten die een miskraam kan veroorzaken. Deze bloedprop kan voorkomen worden door bloedverdunners.
Mijn nichtje heeft na 6 miskramen  ook bloedverdunners gebruikt en heeft toen een gezond kindje  gekregen en voor mij geld dus hetzelfde.  

Je kan het altijd vragen in het ziekenhuis.

Ik hoop in iedergeval dat je snel weer zwanger wordt van een gezond kindje!!

Liefs Patricia    

Nou hier nog een succes bericht!!

Het gaat goed met de baby! Hij is iets groter dan bij de duur hoort, maar dat verbaast mij niets! Mijn eerste was ook een joekel aan het eind dus....dit beloofd wat.

Verder is het kindje heel druk en ziet alles er goed uit!

Ik kan er weer even tegen.

gr mama van MD

Terug
Bovenaan