drieling

Ook ik ben nieuw hier en wilde me even voorstellen.
Ik ben Corine en 24 jaar.
Heb een dochter van bijna 2,5 jaar.
Inmiddels ben ik 15 weken zwanger van onze drieling.
Een spontane zwangerschap. Dus geen ivf of wat dan ook.
Nu is mijn vraag zijn hier meerdere mensen zwanger van een meerling???
 
Gefeliciteerd!!!

Zelf ben ik niet van een meerling zwanger, maar mijn schoonzus heeft een 1-ling, daarna een 2-ling en dan een 3-ling gekregen, hahaha.Mooie piramide dus.Was ook allemaal spontaan.

Wens je veel succes, zal best pittig zijn(worden) maar zeker de moeite waard!! Ik hoop dat alle 3 gezond ontwikkelen en goed 'aankomen' straks!!

'k Ga af en toe kijken hoe t met je gaat!

Liefs Gerrie
 
Wauw, drie!!! Ik denk dat ik wel even moet slikken als mij dat overkomt. Hoe was jou 1e reactie? Ik moet mijn 1e echo nog krijgen zaterdagochtend, dus ben zelf ook benieuwd.
 
Wow! Wat een wonder heb jij in je buik groeien zeg! 3 wondertjes! Prachtig maar kan me voorstellen dat jullie ook wel even schrokken de kans op een drieling is errruugg klein helemaal natuurlijk.

Ik heb morgen mijn eerste echo!

Veel geluk en ik hoop dat je heel lang op de been blijft. Ken wel iemand met een drieling van inmiddels 5.
 
Jullie vragen naar onze reaktie.
NOu die is alvolgt;)

Onze dochter zei steeds al het is een broertje en zusje en toen zeiden wij is goed. En ja het kan natuurlijk wel werd al sneller dikker en mijn overgrootoma heeft ooit een drieling gehad.
Dus het kon allemaal

De echo zag gelijk 2 kindjes en wij ook.
Dit was met 8 weken en 4 dagen
We dachten dat is leuk 2 en toen zei ik moet goed kijken nee zegt ze ik zie er 3 en ja hoor het zijn er 3 we schrokken ook enorm maar zagen 3 hartjes kloppen en het waren gelijk onze kindjes.
We hopen zo dat alles goed mag gaan.
Het is nu al wel eens vermoeiend en zwaar ben vandaag 15 weken
 
Meid wat heftig, maar ook enorm leuk!! Ik had een collega met een drieling, zijn inmiddels bijna volwassen. Je wordt denk ik vooral heel creatief! Ik wens je een super goede zwangerschap!
 
Jeetje wat heftig en ook heel speciaal!
Hopelijk krijg je dadelijk in het begin veel hulp, maar gelukkig heb je ook al ervaring,,hihi
Ik ben zelf 5mnd terug bevallen van ons 4e kindje, maar 3 ineens is toch wat anders ;-)
Succes en een fijne en voorspoedige zwangerschap gewenst
Liefs
 
Terug
Bovenaan