drieling

Ik heb nu al veel hulp gelukkig... Ik moet gewoon opletten met wat ik doe. Ik wil ook nog graag van mijn dochter kunnen genieten en dan gaat niet al het huishoudelijk werk meer. Iedere week krijg ik 1 dag (ochtend/middag) hulp. En na de bevalling blijft dit doorgaan. Wordt een spannende tijd allemaal. Mijn opa staat namelijk te wachten op een openhart operatie dus hoop zo dat alles goed mag gaan en dat hij onze kindjes nog mag zien.
 
Allereerst gefeliciteerd!
Zelf ben ik momenteel 21 weken zwanger van een tweeling en ook spontaan, er komt idd veel bij kijken hoor! Je kunt veel dingen vinden via www.nvom.nl

Heel veel sterkte met je opa en denk goed aan jezelf! Ik ben nu al een dag minder gaan werken omdat het echt zwaar is.

Groetjes Vic
 
@Victory,

Ik moet woensdag naar de bedrijfsarts ik kan namelijk niet te veel meer.
Weet niet wat die gaat zeggen, maar ik werk ik de zorg en alleen 'savonds dus dat gaat het neit worden.
Wat kun je allemaal vinden bij het nvom dan???
Jij ook sterkte met je tweeling is het een 1 eiige??
Wij zijn namelijk zwanger van een 1 eiige tweeling en een 1ling.
Groetjes.
 
Hoi Corine,

Ik kan je helemaal begrijpen, ben nu 21 weken en ook helemaal op en bij een drieling is het nog zwaarder. NVOM is een stichting voor meerlingen, ze doen van alles, check de website maar eens.
Wij zijn daar ook lid van geworden.
Wij krijgen een twee-eigen tweeling en hebben pas de 20-weken echo gehad en gelukkig was alles goed. Wat een wonder een tweeling en een eenling, echt leuk! Heb je al meer kinderen of worden dit de eersten? Bij ons zijn het de eersten. Kan je het met spullen beetje aan? Wij moesten erg wennen aan alles 2 keer dubbel en hebben sommigen dingen ook via marktplaats gekocht.

Heel veel succes en sterkte met je zwangerschap!

Groetjes Vic
 
Hoi Corine,

Van harte gefeliciteerd met jullie drieling. Ik kan me heel voorstellen dat jullie geschrokken zijn, dat hadden wij al bij deze zwangerschap en wij zijn zwanger van een tweeling. Heel veel succes met alles hopelijk gaat alles goed met jullie zwangerschap en met je opa.
 
hallo ik ben monica en ben dus ook zwanger van een drieling heb ik gisteren pas gehoort alle hartjes klopten en ben er heel blij mee maar heb al drie kinderen rond lopen dus heb er straks 6ben wel een beetje bang hoe het af gaat lopen ben nu 8 en halve week zwanger van de drieling hoop ook dat mijn iemand gerust kan stellen hoor het graag
 
Terug
Bovenaan