driftig

Hoi Lau,

Het hoort erbij, die kleintjes willen gewoon wat ze nog niet kunnen en raken wat gefrustreerd heb ik het idee en daarbij komt nog dat wij hun taaltje niet snappen en zij die van ons ook niet zo goed. Hier in de straat, 3 driftkikkers op een rij, meisjes, jongens tussen de 1 en 18 maanden.

Gaat vanzelf wel weer over, en idd als jij rustig praat, worden zij vanzelf rustig, uhm, behalve als ze uit de bolderkar moet, dan wordt ze nergens meer rustig van. Ik til haar dan naar binnen en dan uiteindelijk zoekt ze dan wel een pop om bij uit te huilen.

Succes en sterkte ermee, en voor je het weet zitten ze in de volgende (NEE) fase

Hey

hier ook een mama met een driftige kindje naomy heeft dit van baby af aan al   een pittige tante met 8 maanden was dit helemaal de top het cb noemde dit de 8 maanden drift,
nu 1 jaar en 2 weken en mevrouw word heel boos als ze naar binnen moet gaat ze stampen met der voeten bijten   maar idd wat nesn21 zegt uit laten razen en als ze over stuur zijn wat dus kan gebeuren zoeken ze automaties troos bij hun ouders maar vaak is het ook zo als ze nog niej kunne kruipen en wel willen dat enorm dwars zit en als ze het dan kunne zijn ze mee stuk vrolijker   hahahaha grappig hoe kleintjes zich zo druk al kunne maken groetjes carola

Hier valt het echt driftig worden nog wel mee. (maud is 14 maanden) maar wel wat meer jengelen en nijdig worden als iets niet lukt of als je je ermee bemoeit als ze dat niet wil. Ook laat ze zich alleen nog maar door mij troosten. (ze is ook wel eenkennig aan het worden)
Het jengelen heb ik laten ontstaan na een 'zieke' periode en vraagt nu op die manier(negatieve manier)  om aandacht wat ze daarvoor toch nauwelijks deed. Dacht eigenlijk nog steeds dat het tanden waren of zo maar ik ben nu eerst mijn eigen gedrag weer onder de loep aan het nemen. Als ik denk dat er iets aan de hand is, pak ik haar ook snel op. (ook als ze jengelt) terwijl het misschien nu haar manier is om die aandacht te vragen terwijl er misschien wel helemaal niets (meer)  aan de hand is. Probeer dit gedrag nu zoveel mogelijk te negeren en positief gedrag te stimuleren/ belonen en haar af te leiden.Maar..dit is soms makkelijker gezegd dan gedaan...maar we doen ons best.

Hoi,
mijn dochter(15mnd)  heeft die buien ook. Maar ik ben vanaf het begin gaan negeren als ze zo'n bui kreeg. Dat werkt echt heel goed. Het duurt dan misschien 2 seconden en dan is het weer over. Het is nu ook veel minder. Ze heeft ze nog wel, maar dat hoorte r denk ik bij. Het duurt alleen nu nog heel kort.
Groetjes emmy

Terug
Bovenaan