driftig

aaaarrghh 2?? die van mij is pas 10 maanden en heeft dat nu al. whahahaahaa dat beloofd wat!! ik spreek haar niet streng toe ofzo (je zou wel willen) maar zeg dan zoiets van Ahhh..Emily is toch lief?? dan krijg ik een blik van heb ik jou daar... en moet ik alweer lachen. zij weer boos pffff.   het is ook niet echt een driftbui denk ik, meer ongeduldigheid.   wordt later nog wel wat met schoenveters strikken enzo...
allemaal...good luck!

Hoi Plausemama,

Ik wil je niet afbranden hoor, maar je kan beter niet gaan lachen. Je kindje moet zich wel serieus genomen voelen.
Als ze eenmaal kunnen praten wordt het een ander verhaal, maar nu kunnen ze natuurlijk nog niet duidelijk maken waar ze mee zitten.
En ik was zelf al driftig met   een maand of 6 (volgens mijn moeder) en dat gaat nooit helemaal over, maar toen ik kon praten werd het wel makkelijker.

Succes in ieder geval.

groetjes Mariska

quote: joybink reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2008 22:50:57'));

nou hier ook een felle tante hoor,op de commode tijdens verschonen/aankleden moet en zal ze eerst haar muisje pakken waar ze met veel gewurm net bij kan..en duurt het te lang daar op de commode?dan ga je met gebalde vuistjes toch lekker je benen omhoog schoppen..en hopelijk kun je dan net bij de doos billendoekjes en dan geef je die ook een zetje..

en dan is t etenstijd,niets mee te doen het eten gaat er in als pap,maar owee als mams na haar idee te lang wacht met de volgende hap...dan ga ik toch gewoon grommen..??(ja,echt).en is t eten op en wil ik eruit dan gooi ik me gewoon onderuit in de stoel(ze zit wel vast hoor).

dit is niet altijd zo hoor maar temperament zit er wel in..v wie zal ze dat toch hebben?.verders is ze superlief hoor,alleen kort v geduld!groetjes

Hahah dit is zo ongelooflijk herkenbaar ook wij hebben een klein driftkikkertje hierzo, de billendoekjes doos is favoriet, maar ook de bus met talkpoeder is erg leuk om er dan af te schoppen, omdat niet altijd het dopje er goed opzit........ is alles wit!

en ja ook bij het eten,  als het volgens mevrouw niet snel genoeg gaat, dan zet ze gewoon een keel op, en als ik ga schrapen in het bakje, dan hoor ik vaak ook al tegengesputter.

haha leuk he meiden!

Terug
Bovenaan