Driftige kindjes

A

Anoniem

Guest
Hoi! Ik vroeg me af of er nog meer moeders zijn met driftige babies van een maand of 9.

Hey!

Jahoor! Lees mijn topic maar eens over Thomas die in zijn woede het bed uit klimt en er uit is gesodemieterd! En nog maar 10,5 maand! dat word nog wat dus!

-X- marieke

Hoi
Ja hier ook nog een aardig driftkoppie
als iets niet mag, dan gooit ze haar hoofdje achterover en bromt en gilt heel hard erbij
Volgens mij is het ook een combinatie van frustratie erbij... omdat ze t ook doet als iets niet lukt, ofzo...
ik hoop dat het over gaat.
maar ze heeft het van dr mama haha die kan ook heel geiriteerd raken als iets niet helemaal wil zoals ze t wil
papa is daarentegen de rustige zelfe
succes ermee.... beetje negeren is het beste
doe ik wel tenminste of juist afleiden
groetjes sandra

Yep,

Hier nog een kleine driftkikker!! Als ze haar zin niet krijgt, maakt ze zich helemaal lang en zo stijf als een plank en zet het op een brullen!

Wij proberen haar dan zo min mogelijk aandacht te geven, als ze merkt dat ze dat dan niet krijgt, houdt ze gelukkig al snel op.

Succes!

Groetjes, Marieke

ja hoor, zo rustig en relaxed als Thijs de 1e 9 maanden van zijn leventje was zo driftig kan hij nu zijn. Als het niet gaat zoals meneertje het wil zet hij het op een gillen niet normaal meer. Ik laat hem gaan of als het lang duurt leg ik 'm op bed.
Hopelijk is dit een periode iets en niet blijvend.

Groetjes Jama mv Thijs

Pim is ook zo'n figuur dat hij zijn hoofd achterover gooit als iets niet mag, en huilen / gillen kan die ook wat van................hij heeft ook wel eens goeie momenten hoor.......hahahaha

Groetjes sil mv Jelle 9 jaar en Pim 9 maaanden

Het komt me allemaal heel bekend voor. Dean is ook zo'n driftkikkertje af en toe. Hij gaat heel hard gillen en met z'n ogen rollen om het allemaal nog wat te dramatiseren. Hihi. Meestal is het gewoon een super rustig en lief ventje hoor.

Groetjes,
Nelly.

Kian is echt de aller-aller-aller liefste baby, tot ie z'n zin niet krijgt! haha
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan