Driftige kindjes

hier ook een klein driftkikkertje hoor. Als haar iets niet lukt dan loopt ze helemaal rood aan en komt er een dikke ader opzetten aan de zijkant van haar hoofd
Dat wordt nog wat als ze straks iets ouder is en aan het spelen is met haar broer.

Groetjes sandra

Hier ook zo eentje hoor!
Stef heeft al een paar keer (heeeeeel zielig) midden in de huiskamer op de grond zitten krijsen..... We trekken ons er verder namelijk niks (nou ja, niks) van aan....

Liefs Annet

Ja hoor ook wel van jonger dan dat. Als ze de zin niet kruigen krijsen kotsen en over de rooie!

mijn dochter was driftig, is driftig en zal altijd driftig zijn
Milo is veel rustiger, hij heeft het karakter van zijn vader

Nee klinkt heel onbekend..... NOT!!!!
Het is vooral de laatste periode verschrikkelijk.
Gister hem laten gaan, zelfs in bed, omdat hij gewoon uit bed wil of dat je ernaast zit en wij dachten kom op we gaan het proberen.
UIteindelijk heeft hij geslapen (na een uur ben ik naast hem gaan zitten)
's Avonds onwijs hoofdpijn en voelde me zoooo slecht. Vannacht was het dan ook drama en heeft hij van 00 tot kwart voor 4 niet geslapen, maar bij ons liggen miepen.
Vanmorgen zat ik er compleet doorheen (bert kwam zelfs naar huis om me te redden dat ik even tijd voor mezelf had)
Dus hier even geen strijd in bed, maar overdag als hij zn zin wil.... jammer dan maar gillen, trekken we ons niets van aan.
Hij komt dan naar me toe, gaat heel zielig aan mn broekspijp hangen en huilt mama mama mama. Poef das best lastig om niet op in te gaan. Ik ga dan na eventjes bij zn speelgoed zitten, hij stopt met huilen en gaat weer spelen.

Oh ja Yoëll is nu 9,5 mnd

Pfhoe, gelukkig ben ik niet de enige. Hij was echt een heel lief en rustig kereltje, maar nu de laatste wekenis hij af en toe echt een draak geworden. Dan staat hij mij aan te schreeuwen in de box.

Ik doe erg mijn best om het te negeren, juist omdat je hoort dat dat het enige is wat je kunt doen en je dit gedrag zo vroeg mogelijk moet indammen. Hij moet ook echt zijn energie kwijt en wil alles hebben en kruipen. Hij maakt ook ineens zo'n spurt.

Als ik nee zeg, schud hij nee! Hij weet dus dondersgoed wat het betekend.

Ik maakte mij al zorgen, vooral omdat ik dit helemaal niet van hem gewend was, hij vond alles leuk en goed en nu krijgt meneer een willetje.

Gelukkig klimt hij nog niet uit bed zoals Thomas!

En.... als ik hem dan weer zie lachen, met die tandjes en die glim ogen, tja, dan vreet je hem nog net niet op!

Fijne middag nog!

Hier nog een driftkikker!!
Mike was eerst zo lief en rustig...hij is nog steeds lief, maar soms kunnen we em echt al achter het behang plakken!
Vooral als ie zn zin niet krijgt, bijv aan de dvd speler zitten...gaat er steeds maar mee door eerst wel omkijkend natuurlijk of we het wel zien....
Nu gaat ie bij 3 keer ff de box in....en dan overstrekt ie zich helemaal zo stijf als een plank!
Ook op de commode is het bijna niet meer te doen, bij een plasluier ken het net, maar bij een poepluier heb ik echt  hulp nodig soms van mn man!
Dat wordt nog wat!!!!!

Terug
Bovenaan