DRINGEND ADVIES GEVRAAGD

hallo,

ik ben een zeer bezorgde 5-weeks. de eerste is geëindigd in miskraam, dus nu heel bang voor een tweede.
Ik hou alweer niks binnen, zoals de eerste keer, ben de hele dag misselijk, oké moeheid is te overkomen, maar ik voel me zooo beroerd dat ik niet kan functioneren, heeft er iemand raad en tips misschien degenen die dit meemaken of hebben meegemaakt of iemand kennen die dit hebben?
ik wil gewoon kunnen opstaan en huishoudelijke karweitjes doen enz. ben ook zooo duizelig, en heb rode vlekjes rond mij ogen gekregen. Kent iemand dit????
alvast bedankt en iedereen een leuke tijd gewenst.

Sira
 
hallo Sira,

Ik zit zelf op het forum, zwanger worden, maar ik neus overal wat rond.

Ik heb 2 kinderen, en bij allebei de kinderen heb ik hyperemesis gravidarum gehad, ken je dat??
extreem ziek zijn.
begon bij mij met de 6e week en ging door tot het einde van de zwangerschap. bij de oudste (nu 6 jaar) heb ik 13 keer in het ziekenhuis gelegen, omdat ik uitdroogde.
bij de tweede ( 4jaar) was de eerste maanden ziekenhuis in en uit met tussen periodes van 2 week, dat het redelijk ging. en aan het einde van de zwangerschap werd ik weer ziek, elk half uur overgeven, niets binnen houden, nog geen slok water, niets.

herken je dit????
laat een berichtje hier achter of via zwanger worden (tamara8)

Ik wil je graag advies geven, je helpen, mocht dit herkenbaar zijn.

groetjes Tamara
 
Hoi hoi

Wat bij mij helpt is rustig opstaan en dan meteen wat eten. Iets lichts. En de hele dag kleine maaltijden eten.
Cola helpt bij mij erg goed. Ook al heb ik er totaal geen zin in, het helpt wel.
Volgens mij is er ook een homeopatisch middeltje dat je kan helpen. Zou je even bij de drogist moeten vragen.

Heel veel sterkte ermee!!!

Groetjes Ria
 
Hallo allemaal,

ik ben gewoon zeer bezorgd dat ik niet de voedingsmiddelen binnen krijg die ik en mijn kind nodig hebben. Hoe kan je kind zich gezond ontwikkelen als je niet goed of voldoende eet?????
Ik word misselijk van melk, ik lust niks, mijn smaakpapillen zijn uitgeschakeld, ik lijk wel high van de duizeligheid,
Ik bedoel, hoe zorg ik ervoor dat ik ondanks alles mij kind niks tekort laat komen?

Sira
 
Hoi Sira

Veel water drinken en gebruik gravitamon ,daar hoevde ik zelf niet van te braken hoewel ik dat van fem natal wel moest.Ga anders even langs de dokter morgen er is vast wel iets voor de misselijkheid.Dat je duizelig bent kan ook zijn dat je geen eten in je lichaam hebt en je bloedsuiker te vlug zakt..
Laat die karweitjes zitten en luister naar je lichaam!!!


gr monique
 
Hoi,

allemaal bedankt voor de tips, ik heb mezelf uit bed gesleept en zit nu achter de computer.
Ik ga morgen wel naar de dokter, ik heb ook soort opvliegers, ik krijg het heeeeel warm binnen, het stijgt naar mijn hoofd, het lijkt wel 60 graden daarbinnen. weet iemand wat dit is en waardoor het komt?

Sira
 
Hoi Tamara,

nee ik ken het niet, maar bij eerste keer lag ik de hele tijd, kon geen water drinken, was alsof ik stenen dronk, eten deed ik slecht, maar huisarts gaf een doof oor, en toen ik een wandeling ging maken in het park en flauwviel en drie keer overgaf (terwijl er niks was) en de ambulance belde, zeiden ze ach, dat is normaal, en ga maar naar huis en rusten en bal bla. Ik denk dat ik in die week de baby verloor.
Maar ik wilde je vragen, hoe krijg je het voor elkaar om zo zwanger en ziek te zijn? dat de bay dit overleeft? en bovendien, hoe krijg je het voor elkaar om zwanger te zijn terwijl je een kind al hebt rondlopen? Hoe verzorg je dat kind terwijl je zo ziek bent?
Sira, groetjes
 
Terug
Bovenaan