Dringend advies gevraagd!!!

Hoi,

jeetje dat was even schrikken natuurlijk.
Na 3 maanden weer zwanger!

Als het alleen zou gaan om een 3 kamer appartament zou ik persoonlijk 2 kindjes bij elkaar doen. Wij hebben hier voldoende kamers voor ons gezin, maar het lijkt me voor 2 kleintjes ook wel weer gezellig.
En wie weet zit er in de toekomst wel een verhuizing in?
Wie weet is het een gegronde reden voor een urgentie verklaring voor een grotere woning?

Als er nog meer dingen meespelen zou ik het inderdaad goed overdenken.
Het is niet niets, dus je gevoel is ook naar mijn mening je belangste raad gever denk ik!

Héél erg veel sterkte!

Groetjs Gaby

gabrielle: helaas krijg je geen urgentie voor een zwangerschap in onze provincie in ieder geval niet.

Natas: ik hoop dat je er uit komt meis maar je moet wel doen wat je gevoel zegt en niet denken wat beter is. Dallijk stort je helemaal in. Hoe ver zou je nu ong. zijn??

Liefs
Gaby

ik snap wel dat je hier de bibbers van krijgt. Zelf heb ik een baby van 8 maanden en een zoon van bijna 3 en het blijkt dat ik ook totaal onverwacht weer in verwachting ben. Ons huis is eigenlijk ook te klein maar we leggen de 2 jongens straks bij elkaar op de kamer en voor de rest van de spullen moeten we maar een oplossing vinden.
Persoonlijk vind ik het totaal geen reden om een abortus te doen maar daar ben ik ook heel erg tegen....speciale gevallen daar gelaten.
Je weet het wel aardig op tijd dus je hebt tijd genoeg om alles te laten bezinken en finacieel op een rijtje te zetten....daar zijn wij nu ook al mee bezig!

Ik hoop dat jij/jullie er een beetje uit kunnen komen.

hoi lieve meiden,

Allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties.
Wij hebben inmiddels besloten het kindje lekker te houden.
Ik dacht dat een abortus niet zo erg zou zijn als je het heel vroeg doet, maar ik wil het echt niet!
Ik hou zoveel van mijn 2 kinderen en ik weet dat ik net zoveel van deze 3e ga houden, dus dat is genoeg.
En praktisch gezien hebben we nog tijd genoeg om dit op te lossen.
Dus voor mij weer een spannende tijd in het vooruitzicht, maar we zijn wel heel gelukkig.

xx natascha

Terug
Bovenaan