dringend een vraag aub!!!!!!

hallo,

heeft iemand ook last van blaasontsteking en schimmelinfectie in vagina??

heb er echt al zo lang last van en en heb ook zoveel afscheiding, en hij stinkt zo erg. ik was niet met zeep ofzo.

weet iemand hoe het komt? vooral heb ik erg jeuk in mijn vagina en brandende gevoel en echt pijn bij gemeenschap. heb iets van de huisarts gekregen (creme) maar dat heeft niets geholpen en nu heb ik 3stuk gyno daktarin gekregen is een capsule   voor in je vagina??

en bij blaasonsteking heb ik amoxilline alpharma disper, is een tablet en die moet ik 3 maal per dag nemen,

heeft iemand deze recept ook gehad  en helpt dat???

alvast bedankt voor het reageren!!

groetjes

Hoihoi,

toen ik een paar weken zwanger was heb ik ook een schimmelinfectie gehad. Wat een ellende is dat. Heb toen ook van die capsules gekregen voor drie dagen en daarna was het gelukkig over.
Je kunt er zelf verder helemaal niets aan doen. Als je zwanger bent ben je heel gevoelig voor een schimmelinfectie. Na de bevalling ook trouwens. Heb bij de eerste na de bevalling een paar keer een schimmelinfectie gehad. Om gek van te worden.
Heb bij de eerste ook een blaasontsteking gehad en heb toen ook een kuurtje gekregen alleen ik weet niet meer wat.
Hoop voor je dat het snel over is.

Groetjes saskia (20wk 4dg)

Hoi,

Ik heb ook een schimmelinfectie gehad; en je kunt niets doen om dat te voorkomen. Bel maar gauw je huisarts; want dit los je zelf niet op en met de capsules die ook ik kreeg ben je er binnen 2 dagen vanaf. Ik hoefde zelfs niet eens langs te komen (daar zag ik heel erg tegenop; voordat ik belde)

Groetjes wendy

Hallo,

Wat ook wel eens wil helpen is yoghurt eten,die zuren die daar inzitten zijn de zuren die je vagina nodig heeft.
Succes ermee meid en niet teveel krabben.

Groetjes Amanda

hoi

weet je wat je ook kan nemen als je blaasontsteking over is moet je crannberry pillen nemen dat helpt geweldig bij mij dan.
ik heb al 3 keer blaasont. gehad en toen ben ik die pillen gaan slikken en het gaat nu goed.
je moet wel op de potjes kijken of het ook voor zwangeren is, bij de kruitvat bijv heb je pillen die niet voor zwangeren zijn moet je maar even goed na kijken.

suc6 er mee
willeke 34w

Hoi,

Ik kom van het oktoberforum maar las even wat rond.

De gehel zwangerschap heb ik las van een schimmel infectie. Hier kan je niks aan doen en het is alleen heeeeeeeeel vervelend. De vorige keren had ik er tijdens de zwangerschappen ook last van.

Van de huisarts kreeg ik ook de drie daagse zetpillen maar het ging nooit helemaal weg. Nu de bevalling er aan zit te komen heb ik een zwaardere kuur gehad van 14 dagen. Een ramp maar ik ben er nu wel van af. Dit weekend nog een kleine kuur na zodat het tijdens bevalling helmaal weg is.
Het is overgens niet gevaarlijk voor de kleine maar voor jezelf wel heel vervelend.

Als ik jou was zou ik zeker naar de huisarts gaan!!!!!! Ik heb er ook te lang mee gewacht (na al drie kuren) dat ik de blaren om m'n schaamlippen had staan. Misschien niet zo'n lekker verhaal maar wel een duidelijke waarschuwing!!!!

Mijn man heeft ook een kuurtje gehad. Dit voor de zekerheid.

Succes ermee.

Mo

Yogurt eten? Mij is juist verteld dat juist yogurt en sommige kazen juist de schimmels de kans geven om verder te broeien.

Ik heb zelf meerdere malen een schimmel gehad, het klinkt zo vies, maar het schijnt er allemaal bij te horen. Dat zalfje hielp bij mij niet, maar die capsulles (eitjes) wel...
Ik heb gelijk 2 kuren mee gekregen, omdat het dus nogal snel terug komt. Dus ik moest die 2 kuren achter elkaar doen, en nu ben ik er vanaf.

Idd. met zeep wassen kun je beter niet doen, ook niet die speciale vaginale zeepjes, ze helpen je zuurgraat alleen maar in de vernieling, en ben je er vatbaar voor zoals ik, en je gebruikt die 'rotzooi', dan kom je er moeilijker vanaf, en blijft het maar terug komen.

MAar je moet natuurlijk doen, wat jou het beste lijkt :)
Liefss

Hoi,

Zelf heb ik ook al behoorlijk wat last gehad van schimmelinfecties. ik heb van de huisarst een creme gekregen, maar dat hielp op zich niet zo heel veel.

Toen ik laatst op bezoek was bij de verloskundige zei ze dat ik het beste een fles water met een eetlepel azijn naast de wc kon zetten en na elk toiletbezoek daar even mee moest spoelen. Bij mij werkt dit in ieder geval heel goed. Het zijn goed te zijn voor de zuurgraad van je vagina.

Groetjes Andrea 27.6

Terug
Bovenaan