dringend een vraag aub!!!!!!

Ik heb ook drie tabletten van Daktarin gehad die je vaginaal in moet brengen, hielp bij mij heel goed.

Regelmatig hoor je dat zwangere vrouwen naast de inwendige tabletten ook nog de creme moeten gebruiken omdat de tabletten gewoon niet voldoende zijn.

Succes.

Groetjes
Chris

Het is heel belangrijk dat je partner ook behandeld wordt! Anders kan hij die schimmel steeds weer overbrengen, bij ieder sexueel contact.

Helaas komt 't toch vaak weer terug. Als je zwanger bent, is het belangrijk om 't te laten behandelen omdat je kindje anders straks spruw kan krijgen en dat doet dan weer heel veel pijn bij de borstvoeding... Maar als je niet zwanger bent, en je hebt geen jeuk, kun je het net zo goed zo laten. Als je immuunsysteem weer goed werkt, heb je er vaak geen last van.

Hoi Hoi,

Wat vervelend he die schimmelinfectie. Ik ben inmiddels 39w6 en heb al 6 kuren gehad voor die verdomde blaasontsteking die ze maar niet onder controle krijgen. Die antibiotica heeft dus een irritante bijwerking en dat is dus die schimmelinfectie. Ik had meer last van die infectie dan van die blaasontsteking. Helaas heb ik geen oplossing voor je, want je moet die antibiotica blijven slikken want anders ga je die blaasontsteking verwaarlozen en deze antibiotica is de enige die je mag hebben als je zwanger bent. Ik hoop voor je dat het bij jou niet zo lang duurt voordat de blaasontsteking weg is....

Rossi 46

Hoi

Nog wat vergeten....Mijn vk raadde mij aan om bij de natuurwinkel cranberrysap te kopen. Dit is een beetje zurig, maar best goed te drinken. Niet de gezoete in de supermarkt kopen.

Rossi 46

Terug
Bovenaan