Dringend hulp nodig!!!!!!! Flesweigeraar!!!!!!!

Ha Simone,

Dat is moeilijk he meid, Brian (25-07-07)  dronk niet goed aan de borst en moesten we in het begin bijvoeding geven, hij weigerde de avent fles. Ons werd de brede speen geadviseerd om speen - tepel verwarring te voorkomen, maar het was een groot drama. Na 9 weken aantobben ben ik toen gestopt met borstvoeding en overgegaan op de difraxflessen (smalle spenen)   Omdat Eline ook de afgekolfde melk niet uit de fles drinkt denk ik dat het niet te maken heeft met de melk die je aanbied maar met de speen.
Ik hoop dat je snel de juiste fles / speen gevonden hebt Succes!!

groetjes,
Achnita

Hoi Simone,

Daan kreeg met 6 maanden ongeveer

7.30 uur 180 ml water + 6 schepjes voeding
10 uur fruit
11.30 uur 180 ml water + 6 schepjes voeding
16 uur warme maaltijd + toetje
19 uur 180 ml water + 6 schepjes voeding

Als je kindje nog 4 flessen wil kun je voor de warme maaltijd nog een flesje geven en dan he toetje laten vervallen.

Hopenlijk heb je hier iets aan.

Liefs Saskia

Het gaat nu wel wat beter.

Vannacht heeft ze 200 cc kv op, en vanmorgen 100 cc. Dus ik heb goede hoop. Wel moet mijn man de fles geven, van mij accepteerd ze het niet.

En nog geen uur later....

Eline heeft de complete fles gedronken en nog wel door mij gegeven. Volgens mij is het probleem opgelost.

Nogmaals dank voor al jullie input!

En welke fles heb je uiteindelijk gebruikt? Ik nl. precies hetzelfde met mijn dochter, krijgt ook nog bv en wil geen fles maar we gaan het ook proberen en volhouden!
Gr. van Sonja

Die van Avent. Die had ik al en weigerde ze dus ook eerst.

Heb wel, ipv speen 2, een driestandenspeen gehaald. En dan op de langzaamste stand.

Ging perfect.

Terug
Bovenaan