Drinkbeker

De goedkope rietjesbeker van Prénatal is goed schoon te maken. Roze-oranje en iets van drie euro.. Heb via internet ragertjes besteld om het rietje goed schoon te kunnen maken. Verder een 360 munchkin en sinds een maand of twee gewone bekers als we aan tafel zitten. Mijn dochter is 20 maanden.
 
Mijn zoontje drinkt uit de (oefen) tuitbeker van dr. Browns. Gaat echt fantastisch. Heleboel geprobeerd, maar tot nu toe echt blij hiermee! Hij is goed antilek ook.. super! Rietjes beker, de nuby tuitbeker en 360 graden beker speelt hij alleen maar mee.. denk dat t uitproberen is per kind?! Heb ook goede verhalen gehoord over de difrax tuitbeker..
 
Gewone beker of glas, alleen onderweg een tuit omdat gewone beker dan lastig is. Dochter is nu 21 maanden maar doet ze al een aantal maanden, zijn haar zodra ze meer dan fles mocht drinken met een gewone beker aan gaan bieden en dat ging erg goed. In eerste instantie natuurlijk met hulp maar door haar te laten oefenen (en knoeien) kon ze het al best snel zelf 
 
[quote quote=10331823]De goedkope rietjesbeker van Prénatal is goed schoon te maken. Roze-oranje en iets van drie euro.. Heb via internet ragertjes besteld om het rietje goed schoon te kunnen maken. Verder een 360 munchkin en sinds een maand of twee gewone bekers als we aan tafel zitten. Mijn dochter is 20 maanden.[/quote]
Mijn zoontje drinkt vanaf dat hij 6 maanden is uit de 360 beker van Munckin. 


Ik ken de beker die jij bedoelt niet, maar als aanvulling op de raggertjes. Voor de grote fles van dr Brown kun je raggertjes bij kopen. Deze zijn redelijk lang en gebruik ik om het ventiel van de fles schoon te maken. Misschien kun je ze ook gebruiken voor het rietje?
Deze bedoel ik: https://www.wehkamp.nl/app/product/16125876?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share
 
rietjes beker van de Hema voor 2,50. Heb er een stuk of 4 en een 360 beker van munckin voor het oefenen om uit.een normale beker te drinken. 
 
 
Terug
Bovenaan