Drinkbeker

Wij gebruiken hier de nuby swirl als sinds ze 6 maand is. Hier lekt die niet. 360 beker werkt hier ook nog niet gaat te snel inderdaad. De rietjes beker snapt ze wel qwa drinken maar drinkt ze net zoals tuitbeker en houd fles scheef waardoor er niks in rietje komt.

Hier de difrax slow fast. Had dat probleem eerst ook dat t of te weinig of te veel maar kwam erachter dat ook door dat witte klepje open of dicht te laten je het water nóg eens reguleert.. 
hier dus dat blauwe lipje met de slow-kant zichtbaar erin en het witte klepje open. Zo moet hij toch een beetje zuigen maar is het geen vloedgolf. 

Ik gebruik vanaf 6 maanden de open beker met  neusuitsparing van Difrax. Dat is een vrij smalle  beker dus geen grote golf. Beker is transparant dus vloeistofniveau is goed te volgen.  Voor als ze het drinken dan een beetje onder de knie hebben, heb ik de Candocup van Little Luca. Deze is ook transparant en heeft 3 poten: 2 voor het kind en 1 om als ouder bij te sturen. Ook zorgt dit ervoor dat de beker bijna niet omgegooid kan worden. Ideaal!

Voordat we de 360° beker ontdekte, gebruikten we de tuitbeker van dr. Brown zonder problemen. In het begin lekte die niet.

Hier toch een rietjes beker vanaf 6 maanden! Even oefenen en toen had hij het door! 

De rietjesbeker van munchkin is ideaal alleen t schroefdraad is irritant want die pakt niet zo lekker

Ik ben heel tevreden met deze beker.. Zowel met zachte tuit als rietje te gebruiken en beide hebben een verzwaringsballetje
https://www.bol.com/nl/nl/p/multifunctionele-kinderdrinkbeker-240-ml-leeuw/9300000033915066/?bltgh=nclVl6Tjl-CuNLqowj1MkQ.2_9.10.ProductPageUrl

Terug
Bovenaan