drinken beker

hoi hoi

krijgen jullie kleintjes al drinken uit een drinkbeker of tuitbeker?
sommige zeggen dat een tuitbeker niet goed etc.
wat vinden jullie en wat is jullie ervaring?
en geef je dan ook melk uit een tuitbeker?
kus

Bij Nova dacht ik echt...sap gaat uit een tuitbeker komen...Nou mooi niet want ze wou hem absoluut niet hahaha...

Bij Lasse hebben we het nu ook geprobeerd maar hij wil het gewoon echt niet...Nou wil hij ook geen diksap drinken alleen (pap)melk en babythee en dat geef ik gewoon uit een fles.

Die beker komt vanzelf wel...Nova had ze van difrax maar die vond ik lastig schoonmaken (wij hebben geen vaatwasser) en heb voor Lasse nu 1 van Nubby vanaf 6 mnd...

Liefs mij

hoihoi,

toevallig gister een tuitbeker gehaald, zijn melk erin gedaan en het enige wat hij deed was vies kijken hahaha. Geen succes dus, blijven proberen :)

lfsx

hoi,

Onze dochter drinkt vanaf dat ze zes maanden is uit een tuitbeker. Omdat ze borstvoeding krijgt, heeft ze eigenlijk niet uit een fles gedronken. Wonderlijk dat ze het principe meteen doorhad. Ik heb de Avent tuitbeker.

groetjes, Moon

hoi hoi,
Jurjen snapt er ook nog niets van, want ja dan moet je er aan zuigen en als je de speen van de fles beetje aan knijpt loopt het eruit en dat is toch makkelijker?/

het zijn boefjes maar ja het zal wel komen binnenkort

groetjes maaike

Mara heeft een tuitbeker, en het enige wat ze ermee doet is perfect vasthouden zoals het moet, tuitje in de modn en heel hard kauwen!
Ze gebruikt dat ding gewoon als bijtring en vind het wel grappig dat er soms een smaakje uitkomt.

Ach ja alles op zijn tijd

Ik denk dat een tuitbeker ene iets kleinere overgang van de fles is dan een drinkbeker.
Als de tuit goed werkt kun je altijd de gewone beker nog laten intreden en dan thuis beker en onderweg de tuit?

hoi hoi

bedankt voor de reacties altijd leuk om te lezen hoe andere het doen (heb zelf weinig jonge ouders in mijn omgeving, alle vrienden zijn nog erg vrijgezellig zeg maar)

demi drink al goed uit de tuitbeker snapte het meteen haha alleen soms heeft ze geen zin en kijkt ze zo gek naar mij van ja moet dat nou?
ze kan ook al uit een gewone beker drinken maar dan knoeit ze nog wel veel en soms beetje verslikken.
ik heb besloten het allemaal maar af te wisselen
dan leert ze alles een beetje.
ze heeft ook zo`n gekke beker van kiddybo of zo iets met een rond rand net als een gewone beker maar dan komt er niet zo veel uit meteen.
maar daar lust ze geen melk uit... ze associeert dat met diksap denk ik (die krijgt ze daar altijd uit)

kus

Hoi hoi,

Iris krijgt ook vanaf 6mnd diksap uit de tuitbeker (difrax) in het begin was dit erg wennen voor haar, maar nu snapt ze het goed, ze heeft er alleen niet altijd geduld voor.
Eigenlijk krijgt ze het tot nu toe ook alleen tijdens haar koekje, verder nog niet.

Groetjes

Terug
Bovenaan