drinken beker

aleiyah doet preceis het zelfde als mara.
houd hem perfect beet, brengt hem naar haar mond, sabbelt er eerst aan en begint er dan op te kouwen. ze snapt nog niet dat ze daaruit moet drinken.
haar grote zus dronk al wel met 8 maanden uit de tuitbeker.

aleiyah krijgt nog maar 2 melkflessen. 1 sochtends en een papfles savonds. voor de rest eet ze volledig met de pot mee. ze drinkt verder diksap (wat ze inmiddels wel lust), thee maar das nog steeds geen favoriet en water.

heeeel af en toe krijgt ze een slokje jogi maar das nog maar 2 keer voorgekomen, omdat daar natuurlijk echte melkin zit.

maar... een tuitbeker niet goed?? waarom niet?? een tuitbeker in juist wel goed. goed voor de spraakontwikkeling, en beter voor de tanden.
cb raad aan om met 9 maanden al te starten met een tuibeker.

liefs, do

Nou Ik heb wel gelezen dat een tuitbeker juist minder goed is voor de spraakontwikkeling en dat ze (CB) bij ons adviseren om met 9 maanden juist met een gewone beker te starten ik ben daar dus mee begonnen maar het is nog een grote kliederboel.
maar wel grappig en omdat hij tussendoor alleen nog maar water krijgt ook niet erg....
Nou wij hebben zelf ook altijd een tuitbeker gehad vroeger en praten toch ook normaal?
Dus tja ik vraag me af of ik niet ook gewoon lekker een tuitbeker moet gaan gebruiken vooral als ie sapjes gaat drinken straks...

Terug
Bovenaan