drinken met oud en nieuw!

A

Anoniem

Guest
lieve meiden,

ik heb 3 januari mijn nod, dus weet nog niet of ik zwanger ben..
nou weet ik niet wat ik moet doen met oud en nieuw, wel of niet drinken

als ik niet drink val dat wel op, maar als ik wel zwanger blijk te zijn en heb 3 of 4 glaasjes op is dit dan erg schadelijk??

veel liefs Iris

volgens mij is dit onderwerp voor mezelf niet meer van belang ging net naar de wc en zag een paar bruine druppeltjs in mijn slipje,

dus dan zal vanavond of morgen me ongi wel doorkomen wel 5 dagen eerder dan verwacht naar een regelmatige cyclus de afgelopen 6 maanden

Dat is vervelend dan.Misschien is t wel innesteling.  Maar om op je eerste vraag te antwoorden; je kan nog zeker drinken, want zo vroeg is er nog geen navelstreng gevormd en kan t dus geen kwaad, want er is geen 'contact' tussen jou en de embryo.
succes!

ik hoop het maar denk het niet, a was me temp vanmorgen nog wel aan de hoge kant, morgen kijken of die dat nog steeds is..

dan heb ik mischien nog een heeeeeeeel klein beetje hoop!

Hoi meiden

Ik drink zondag ook gewoon hoor, zolang ik geen 100% zekerheid heb blijf ik gewoon drinken.
 Als het straks echt zo ver is moeten we de wijntjes nog lang genoeg laten staan !

Liefs Jessy

quote: Nassoe reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-12-2006 20:10:09'));

Hoi meiden

Ik drink zondag ook gewoon hoor, zolang ik geen 100% zekerheid heb blijf ik gewoon drinken.
 Als het straks echt zo ver is moeten we de wijntjes nog lang genoeg laten staan !

Liefs Jessy

dat is ook zo!! wanneer heb jij je nod?

Hoi,

Je NOD is pas 3 januari? Ik wil je geen valse hoop geven, maar die paar druppels kunnen op een innesteling duiden.
Ik heb gelezen dat een innesteling ongeveer  6 a 10 dagen na je eisprong plaatsvindt. En dit is dus meestal een paar dagen voor je ongesteld moet worden. Als die druppels op oudjaaravond nog niet door  zijn gezet naar rood bloedverlies, dan zou ik dat alcohol toch maar even achterwege  laten...

Groetjes Saskia        

Hoi Iris

Mijn cyclussen zijn nog niet helemaal stabiel, eerst 41, toen 59 daarna 44 en nu ??
Ik slik theunisbloemolie capsulles om mijn cyclussen korter en regelmatiger te krijgen, dus wanneer mn NOD is weet ik eigenlijk niet.
Als ik weer uit ga van 44 dagen is het 27 januari maar eigenlijk hoop ik op een kortere, normalere cyclus.
Als ik uit ga van +/- 30 dagen moet er nu hard gewerkt worden en dat doen we dus ook maar haha!

Liefs Jessy

Terug
Bovenaan