drinken met oud en nieuw!

Zolang je geen positieve test hebt gehad, zou ik gewoon een drankje nemen. Waarom zou je je nu al van alles gaan ontzeggen, terwijl je helemaal nog niet weet of je wel zwanger bent? Zoals eerder al aangegeven in deze topic; je moet straks lang genoeg van alles laten staan, dus geniet er nog even lekker van.

Dag meiden,

Inderdaad, drinken kan nu nog geen kwaad. Vorig jaar  eind november dacht ik ook dat ik ongesteld aan het worden was. We hadden een etentje vanwege de trouwdag van mijn ouders. Ik heb toen ook lekker een paar wijntjes op, vooral omdat ik baalde dat het weer niet raak was. Echter niets was minder waar. Nadat de ongesteldheid na een paar dagen nog niet had doorgezet en ik alleen bruine afscheiding had gehad toch maar getest. Ik was zwanger!!!!!! En nu heb ik een super gezonde fantastische zoon van alweer bijna 5 maanden! Dus meiden, gewoon lekker ervan genieten zolang je NOD niet is geweest.

Groetjes,
mama van Tijs

hallo
ik was vorig jaar zwanger geworden op 21 dec. had met kerstmis en oud op nieuw flink gedronken (wel normaal) en ik had 6 januari een negatieve test dus toen heb ik ook gedronken om dat het mijn verjaardags feest was.
en 10 januari was de test pas positief.
alles is goed gegaan en iris is 22 september gezond geboren. de drank kon inderdaad geen kwaad omdat het vruchtje nog niets van jou gebruikt
groeten petra en iris 14 weken en 2 dagen

Hoi,

Maar de alcohol komt toch in je bloedbanen terecht?!
Kan dat dan ook geen kwaad???

Groetjes van Nathalie.

Nee, dat maakt niet uit, aangezien het vruchtje nog niet met jou is verbonden.

En voor iedereen een gelukkig en vruchtbaar 2007!

LIefs,
mama van Tijs

Terug
Bovenaan