drinken?

Gewoon leven zoals je anders doet.
Ik had ook bijna niet meer gedronken voor ik zwanger werd,toen ging ik met mijn schoonfamilie op vakantie toen ik mijn NOD had,2 testen mee genomen allebei negatief,dus die week gewoon sàvonds een wijntje gedronken.
Toen ik thuis kwam weer getest en positief...HELP
De verloskundige vertelde dat het vruchtje de eerste 6 weken een zakje heeft waar ie z`n voedsel uit haalt,pas daarna staat ie in contact met jou.
Dus het is niet erg om gewoon te doen wat je altijd doet.
Succes!!
Liefs Mikkie 16wk

Hoi,

ik zit ook een beetje met dat dilemma. Ik ben nu bezig met de 3e ronde en vind het lastig om te bepalen wat wel en wat niet te doen.
Wat ik vaak doe is tijdens mijn menstruatie en de eerste dagen daarna gewoon een borreltje drinken als het zo uitkomt, tegen de tijd dat ik weer ongesteld moet worden doe ik het niet. Ik dronk al bijna niet, dus bij mij valt het ook niet op als ik niet drink, dat is wel mazzel.
Maar zoals andere ook al zeiden denk ik dat je moet doen waar je je zelf goed bij voelt.

Groetjes Lies

Hallo,

grappig om dit te lezen! Dit is nl net iets wat ik me ook afvroeg.
Tot nu toe heb ik dus alles netjes laten staan, geen wijntje, geen filet americain en geen franse kazen, maar inderdaad is dat soms wat lstig om niet te openlijk te doen want niemand in mijn omgeving weet waar we mee bezig zijn.

Goed om te weten van die eerste 6 weken. Niet dat ik nu meteen helemaal los ga, maar dan kan ik af en toe ook iets lekker eten of drinken

Terug
Bovenaan