drinken

Hoi,

Mijn dochter drinkt nog steeds bijna niets. Dus als ze een paar slokken roosvicee wil, dan krijg ze dat! Geen gezeur hoor. Ben allang blij als ze iets drinkt. Zeker nu ze ziek is en aan de diaree.....

Liefs Reneke

O ps.... Geen gezeur bedoelde ik niet vervelend. Ik bedoelde ermee dat ik geen gezeur van cb wil horen.... Want als ik hun volg, dan krijgt Myrthe helemaal geen vocht meer binnen....

Hihihi reneke
Het CB kan zeuren en klagen wat die wil daarom is het soms beter om bepaalde dingen niet te zeggen zoals ik ze een lange vinger geef . Maar ik moet zeggen dat ik hardstikke tref met het cb hier ik heb nooit problemen met ze ze roepen juist dat ik zo een goeie moeder ben en dat ik het allemaal goed zie en ze hebben echt geen commentaar over roosvicee. Zo kunnen we inderdaad een topic openen
groetjes lisette

Jasmijn krijgt ook diksap, vind ze heerlijk. Maar haar favoriete drankje is Jasmijn thee!!
Als jullie thee geven, wat voor thee geef je dan? Maakt dat nog wat uit? Ik geef groene jasmijn thee. Groene thee leek me toch het beste.... al weet ik niet precies waarom.... groen is altijd goed toch...
Of moet ik op meer dingen letten? Zoals cafeine of theine (hoe schrijf je dat?). Lijkt me niet echt goed voor zo'n kleintje...toch? Of maakt dat niet uit?

X Trudi

Hoi Trudi,

Theeine moet je idd op letten, maar een beetje is niet erg, alleen opletten als je veel thee geeft, er zijn er ook veel zonder!
Staat meestal op de verpakking anders ff bellen met het nr wat erop staat!

Gr MJ

Terug
Bovenaan