Droge huid

hoi Karin,mijn dochtertje van 11 wk,heeft ook een hele droge huid met name het gezichtje ik doe haar nu om de dag in een badje met alleen water en maseer haar daarna met weleda olie in.
je ziet het met de dag opknappen.
Weleda olie (heb je ook als body lotion is te koop bij de DA)
Ik hoop dat het bij jou ook helpt.
 
Hallo

Mijn dochter heeft er ook last van en ik gebruik de lijn van Weleda, in badje de badmelk, op haar hele huid de creme, op de hele droge en schilverige plekken de balsem en als ik naar buiten ga op haar gezichtje de weer en wind balsem, ik ben hier zeer tevreden over. Ook doe ik haar maar eens in de drie dagen in bad.
Over olie(gel) ben ik minder tevreden, omdat dit echt een laagje over haar huidje legt, het voelt wel zacht aan, maar werkt naar mijn idee niet echt kalmerend en verzorgend.

Succes!
 
Hallo,

Mijn dochter had er ook last van en als ik haar met olie insmeerde werd haar huid alleen maar meer rood en jeukerig. Tot ik overstapte op flesvoeding die ik aanmaak met rooibosthee (Annique,geen pickwick daar zitten weer toevoegingen is) binnen 1 week was het over en sindsdien zweer ik zelf dus bij rooibos producten. Ik heb er alles van. Kocht het bij de DA drogist, maar zijn gestopt met de lijn en heb op internet de site van Annique(annique.nl) gevonden waar je zelf kan bestellen of verkoopadressen kan zoeken. Wat ok wel tijdelijk hielp van Locobase Repair (apotheek) een hele vette crème.
succes!!!
 
Terug
Bovenaan