Droge / schrale wangetjes het insmeren

Hoi hoi, dat had mijn dochtertje ook van 8 weekjes oud, ze leek er ook last van te hebben, en na het smeren van Zwitsal werd het erger, ik heb het vet gehouden met een soort van creme/olie van de kleine badkamer hier zit geen parfum in en ook geen parabenen en sulfaten, omdat het niet weg ging langs de huisarts gegaan en mijn kleine bleek eczeem te hebben en ook al ben ik geen voorstander van een hormoonzalf het is binnen een week weg gegaan en onder controle hierbij smeer ik ook cetomagrogol.

Vaseline cetomacrogol creme!
Onze dochter heeft eczeem en dat komt met dit weer op. Haar wangen zijn daardoor ook vaak schraal en hiermee blijven ze lekker zacht en mooi :)

Ik gebruik Purelan..als het bij mn tepelkloofjes hielp en mn dochter mocht ook aanhappen, dan kan het best op dr wangen! En ja hoor, schrale droge wangen waren na 2 dagen weer lekker zacht! 

Wij gebruiken hiervoor Moraz skinsaver. In de avond insmeren bij een schrale huid, volgende dag weer helemaal zachte en gladde huid. Werkt ook heel goed bij herstel van wondjes en eczeem. Zonder hormonen, dus wel zo fijn voor je baby.

Terug
Bovenaan