dromen jullie er al van?

Hai meiden, natuurlijk zijn er angsten, nare bijverschijnselen maar ik ben in mijn dromen de babykamer al aan het inrichten, namen aan het verzinnen, bedenken wanneer we meer mensen gaan inlcihten, hoe we het met onze oudste doen en zijn nieuwe kamer, hoe met werk

gewoon dromen over die kleine die gaat komen.... en Jullie???

kijk zo uit naar de echo....

Wij ook!! Vooral die eerste echo en het hartje kunnen horen... Ik ben nog niet zo met namen bezig, m'n vriend wel. Babykamers zijn we volop aan het bekijken, wij gaan trouwens ook naar de babybeurs van Prenatal (anderen ook?) om nog meer indrukken op te doen. We wonen in een 2kamerwoning maar wel met een grote woonkamer, dus we moeten ons eerst even focussen op een muurtje bouwen voordat we de rest überhaupt kunnen gaan doen. Stiekem hebben we ook wel al wat rompertjes gekocht en slabbetjes... Heerlijk om over te dromen...

Haha....ik heb alles al in mijn hoofd zitten, deze draaid over uren...
Zodra de twaalf weken voor bij zijn...hou ik me niet meer in...shoppen!!
Vanaf mei gaan wij verbouwen pas, dus met alle kamertjes opnieuw in richten moet ik ff geduld hebben...
Leuk he allemaal...

Hoi allemaal,

Ohhh ik wil zoveel doen.... zit te bedenken welke kleur babykamer, met wat voor een prent.
Als ik in de kamer sta dan ben ik hem al helemaal aan het indelen waar alles komt te staan.
Strakjes de eerste afspraak bij de VK en echo (hoop ik) dan weten we meer!!!

Hi ladies,

Mijn zoekresultaten op de laptop gaan bijna allemaal over zwanger zijn, baby's, babykamers en leuke sites met kleertjes en spulletjes. Dus dat zegt genoeg. M'n vriend wordt nu al soms gek van mij. Ik heb het over niks anders dan m'n zwangerschap. Of ik heb het over de leuke dingen zoals hierboven, of ik ben aan het klagen dat ik me zo rot voel (zo moe, opgezette buik, obstipatie, weeig, licht misselijk gevoel, zere borsten etc.).

Ik vind het aan de andere kant ook wel eng om zo te dromen over de komst van het kindje. Er kan nog zoveel mis gaan. Daar komt bij dat ik het eigenlijk nog steeds amper kan geloven dat ik zwanger ben! Stel dat die 2 staafjes het mis hadden en ik me gewoon ziekjes voel door heel iets anders! Maar daar probeer ik echt niet aan te denken hoor.

Hahah Premiere.mere. Ik heb precies hetzelfe!
Alles wat jij zegt en denkt, precies zo. Wat toevallig. Wanneer moet jij voor je 1e echo?

Ben ook echt alles aan het plannen, heerlijk vind ik dat. Vooral omdat we het zo vroeg weten, kan je er nog zo lang van genieten!

Fijn weekend iedereen.

Terug
Bovenaan