dromen jullie er al van?

Haha, ik lees zoveel herkenning in de berichtjes van jullie.

Wij kijken ook heel erg uit naar die eerste echo, om inderdaad daarna meer mensen te kunnen inlichten.

Ik kijk al veel op internet naar alles wat we nodig zullen hebben en moet me echt nog inhouden om niets te kopen! Ik speur namen sites af en mijn favorieten staan vol met allemaal leuke sites over meubels/namen/geboortekaartjes/tips/lijstjes van wat je allemaal nodig hebt hebt en nog veel meer.

Heerlijk...

Ik moet eerlijk bekennen het verheugen erop nog even uit te stellen.
Heb twee miskramen gehad, daarna kregen we onze dochter.
Maar toch spelen die miskramen wel erg door mijn hoofd.

Wat de babykamer betreft, de tweede gaat bij de eerste op de kamer (ons huis staat te koop dus veranderd ooit wel), dus hoeft weinig te gebeuren.

Tuurlijk ben ik al weer heel wat aan het lezen, forum-en etc. maar wil eerst de echo afwachten voordat ik me gerust voel.
we hebben echo 16 februari, dus duurt nog even.

Het is bij mij ook herkenbaar..Ik droom er ook al over.Laatst droomde ik dat ik met mijn schoonmoeder ruzie had in de tuin, om een hangmat.Ik vond dat ik er meer recht op had,vanwege me zwangerschap haha! en ja babykamertjes uitzoeken hou ik voor in het echiie haha...

Ik herken me erg in Geertje haar reactie, ik heb zelf een meisje met 23 weken verloren in mei van vorig jaar! dus bij mij zit de schik er ook goed in,kijk bij elk toilet of ik bloed verlies,wordt er soms gek van! gelukkig steunt me lieve vriend me heel goed!

ik heb laatst wel gedroomd dat ik ruzie met mijn schoonmoeder had over wie er in de hangmat mocht liggen,ik vond ikke omdat ik zwanger was haha

Terug
Bovenaan