dromen jullie ook zo raar?

hey dames

sinds ik zwanger ben heb ik alleen nog maar horrordromen. vannacht droomde ik dat ik opgewacht werd door een groepje turken die mij gingen verkrachten, toen zei ik stop ik ben zwanger! toen gingen ze me steken met vorken

gister droomde ik dat mijn huis was afgebrand en al mijn geld en spullen waren gejat

nou werkelijk pfff vind dit zo erg! heb het idee dat ik helemaal niet aan mijn nachtrust toekom terwijl ik wel veel slaap kennen jullie dit?!

Gestie wat een nare dromen.
Ik droom altijd al veel. Maar het in vaak rare of grappige dromen. De dag voor de echo droomde ik dat ik bloed verloor. Het leek zo echt dat ik bij wakker worden echt dacht dat ik het al had mee gemaakt. Pas toen ik echt wakker was en een bezoekje aan het toilet had gebracht besefte ik pas dat het een droom was geweest.

Lijkt me niet prettig meid. Weet ook geen oplossing. Even geen enge films en series en zo.

Hey meid,
Ik heb precies hetzelfde. Mijn hele nacht zit vol met rare en vooral nare dromen.
Ik probeer het als ik wakker word direct uit me gedachte te wissen en er zo weinig mogelijk aandacht aan te besteden maar ik word er niet echt lekker wakker door en jij vast ook niet.

Hopelijk houdt het snel op :D.

Hoi Dbby,

Klopt, ik droom ook veel en veel rare dingen. Volgens mij komt t mdat je lichter slaapt als je zwanger bent en als je licht slaapt, droom je meer...

Groetjes!

Ook hier een dromer.. droom ook enorm veel en raar momenteel maar ben daardoor ook al snel heel erg moe.. rond 13uur word ik echt al moe..
Tip die mijn baas(gynaecoloog) gaf bij mijn vorige zwangerschap was.. lees voor het slapen gaan een vrolijk makkelijk boek(hoeft maar 1 of 2 blz te zijn) en dan schijnt het iets mindere horrordromen te zijn.. Miss werkt het:)(kan het me niet mee heugen of het werkte:$:p)

Groetjes

Hier een sexdroom dromer hahaha, en dan ook over exen.

Had ik bij de eerste ook, dus kwam me weer enigzins bekend voor.

Beter gelukkig dan horrordromen! Brrrr wat eng!

Liefs

haha sex dromen! nou ja beter dan horror idd had het altijd al wel maar nog niet zo erg als nu. laatst werd ik gewoon huilend wakker zo echt leek het :s

hoop maar dat het snel overgaat zal van dat boek eens proberen hihi!

xxx

Ik heb altijd begrepen dat je in je dromen verwerkt waar je overdag onbewust mee bezig bent. Omdat je mogelijk wat minder diep slaapt onthou je de dromen beter. Ik kan me wel voorstellen dat horrordromen heel erg vervelend zijn. Probeer bij het inslapen aan leuke dingen te denken, mogelijk helpt dit.

Terug
Bovenaan