dromen jullie ook zo raar?

Hoi hoi,

hier nog geen last van, maar sommige dingen wel hilarisch om te lezen, hi hi. Kun je manlief beter niet vertellen ;-)

De horrordromen zijn echt niet leuk. Heb het tijdens mijn vorige zwangerschap een keer gedroomd dat het niet goed ging. Dagenlang van slag geweest omdat het zo echt leek. Hopelijk is het snel voorbij!

Nou.... Ff teruggekomen over dat waar je overdag mee bezig bent..... Dat klopt denk ik echt niet! Kan me niet voorstellen dat ik 6 jaar na mijn laatste ex in een keer ddaar mee bezig zou zijn!

Maar het kan idd een soort vertolking zijn van zorgen of iets dergelijks wat je je maakt.

Liefs

en ik kan me niet voorstellen dat ik overdag bezig ben met verkrachting door turken haha! maar ik heb een dromenboek en sommige dingen kloppen echt zoals met dat afgebrande huis had ook iets met zwangerschap te maken

ik kijk ook vaak op droominfo.nl echt grappig hihi

Ow meid, wat een nare dromen zeg! Bah!
Sinds ik zwanger ben, droom ik wel meer dan anders, althans wat ik me ervan kan herrinneren maar voorheen droomde ik altijd hele enge dingen en veel over de dood van dierbaren maar nu droom ik dat niet meer, gelukkig!

Hoop dat het gauw over is want dat zal best ivloed hebben op je......en het is waarschijnlijk nergens op gebaseerd, terwijl je wel vaak hoort dat je je angsten 's nachts verwerkt.....

Hou je taai! Liefs Lynn.

Wat een nare dromen zeg, ik droom altijd dingen die uitkomen, dat is ook niet altijd leuk :S:S:S

Maar vannacht heb ik gedroomd dat er een vriendinnetje zwanger was hihi, dus ik ben benieuwd of dit echt zo gaat zijn.

Bij mijn vorige zwangerschap heb ik ook gedroomd over 6 mensen die zwanger zouden worden en ze hebben nu allemaal een baby van 1 jaar hihi, dus dat zijn wel de leuke dromen.

Hoi hoi,

Het schijnt heel normaal te zijn. Ik kwam het van de week toevallig tegen ergens op internet.
Omdat je lichaam straks staat van de hormonen en omdat het natuurlijk een hoop veranderd icm het eventuele piekeren wat je zelf doet, kan het zijn dat je meer en anders gaat dromen. Bij veel vrouwen schijnt dat helaas in nachtmerries uit te drukken.
De tips die ik op dezelfde site (sorry ik weet echt niet meer welke het was) waren:
-Kijk gewoon even geen nieuws.
-Maak je hoofd lekker leeg voor je gaat slapen
-Even ontspannen met een lekkere warme douch voor het slapen
-Vertrouw je lichaam als dat zegt dat het goed zit.
Ik hoop dat je er iets aan hebt :).
Groetjes

Terug
Bovenaan