dromen over je kindje

Hoi hoi

Ik droom erg vaak over mijn kindje. De ene keer droom ik over een echo, dan weer over de bevalling, en soms is hij al een jaar oud. Het zijn vaak best realistische dromen, en geen nachtmerries ofzo. Ik praat over een hij, want in mijn dromen is het altijd een jongetje. Hebben jullie dat ook? Dat het dus altijd hetzelfde geslacht is? Ik ben namelijk benieuwd of het nu ook echt een jongen gaat worden. Morgenvroeg hebben we de pretecho, en eerst wou ik echt niet weten wat het word, maar ik kan mijn nieuwschierigheid niet meer onderdrukken....hihihi

liefs janine

Ik droom ook regelmatig over de bevalling, over ons kleintje enz.
Maar volgens mij zijn het vaak je angsten die dan naar boven komen
of juist de hoop/fantasie die je hebt over je kleintje.
Ik heb nl. heeel vaal gedroomd dat ik een kindje krijg met een hele
mooie bos donker haar, terwijl dat theoretisch gezien bijna onmogelijk
is met onze familie hihi. Maar ik wil dat zo graag, want vind dat zo
mooi!! En heb ook vaak gedroomd in het begin dat het een meisje zou
worden, maar dat kwam denk ik ook omdat ik dat zelf heel graag wou.
Nu droom ik niet meer zo vaak als in het begin, maar ik zou er niet
te zwaar aan wegen, blijf maar lekker dromen!
En succes bij de echo!!

xx Syrah (34 wk)

Ik droom ook vaak over de baby. Was ook altijd een jongetje en pas een echo gehad en ja hoor, een jongetje! Klopte ook met de chineze kalender trouwens.
Mijn moeder droomde trouwens dat het een meisje zou worden, dus die had het verkeerd!
Hoe was de echo??
Groetjes Linda

Hoi hoi

Ik heb een zoon van 18mnd,tijdens de zwangerschap droomde ik
vaak dat het een jongen was.Ik heb met 20wk een screeningsecho
gehad in daaruit bleek dat het inderdaad een jongen was.Klopte pre-
cies.Ik nu bijna 11wk zwanger van de 2de en daar droomde ik vlak
voor dat ik wist dat ik zwanger was dat ik een kerngezonde dochter
zou krijgen en dat de bevalling heel snel ging.Dat is mij nu al 3 keer
gebeurd.Wij willen ook deze keer graag weten wat het wordt dus ik
ben heel benieuwd.Bij eerste droomde ik het goed dus nu maar zien
of mijn droom weer uitkomt.(maakt mij trouwens niet uit of het weer
een jongen wordt want ik vind jongens geweldig)Als het maar gezond
is ,maar mijn man zou een meisje heel leuk vinden.Ik ben benieuwd of
je droom ook uitkomt ,wanneer moet je voor de echo zodat je het kunt
zien.Gr anita

hoi hoi

Nou, we hebben vanmorgen de echo gehad en.....inderdaad een zoon!!!! En wat een prachtventje!!! Ik ben helemaal verliefd op hem!!! Kan ook niet anders, hij is haast een exacte kopie van zijn vader hahaha.....

Nog bedankt voor jullie reacties!!

liefs janine

Hoi,
Ik droomde heel vaak erge dingen, dat ik mijn kind liet verdrinken in bad enzo! Echt verschrikkelijk, dan werd ik zwetend en nat van de tranen wakker!!
Ik droomde ook altijd over een jongentjes -baby, terwijl er al een groter kindje bijliep (meisje)
Ik kreeg een meisje, dus nu denk ik dat ik de volgende keer als ik zwanger wordt een jongen krijg, dan klopt die droom over dat grotere meisje en baby-jongen ook weer!!
groetjes

Ik droomde mijn vorige zwangerschap dat ik in een zaal vol kindjes was en dat er een jongetje met me mee wilde naar huis. Er kwam een groter meisje aangehuppeld en die zei: Nee, ik mag eerst mee!
Ik werd zo verdrietig wakker, omdat dat jongetje dan moest wachten. Maar ik had het ook zo intensief gedroomd dat ik er nog steeds van overtuigd ben dat het 'echt' is.  
Heb 2,5 jaar een prachtige dochter gekregen en verwacht nu in oktober mijn tweede kindje. Ben zooo benieuwd of het dan inderdaad een jongen zal zijn!
En oh ja, het meisje had lange donkere krullen. Nou dat lange haar klopt wel, maar die krullen niet hoor, misschien dus toch een beetje 'wishful thinking' ?? haha

Groetjes
Wasabimammie
8 weken en  2 dagen

hoi angel

ik droom ook vaak over me kindjes
in mijn droom is het een 2ling
15 maart eerste echo ben echt super nieuwschierig
of de droom gelijk heeft hihi

gr georgina

Terug
Bovenaan